Kompetencianövelő szolgáltatások

Munkatársi és/vagy vezetői kompetenciák fejlesztése a Beck & Partners tréningek segítségével.

 

Beck & Partners tréningek

 

VEZETŐI KÉSZSÉGFEJLESZTÉS:
 
Alapvető emberismeret, vagyis kikkel dolgozom együtt nap, mint nap?
Egy vezetőnél, talán a legalapvetőbb feladat az, hogy tudja, kik azok a munkatársai akikre nyugodtan  támaszkodhat és bátran adhat számukra felelősségteljes munkát. Hiába van egy szervezetnek a legmodernebb technológiája, a legjobb vállalatirányítási rendszere, ha azok az emberek, akik ezt kéne, hogy működtessék nem tudják, vagy nem akarják kiaknázni az ezekben rejlő potenciált. A gép, a szervezet csak egy élettelen vasdarab, egy statikum, ha nem a megfelelő emberekkel van feltöltve, akik képesek azt 100%-on járatni.
 
Célja: megtanítani a résztvevőket arra, hogy miként szűrjék ki a nem termelő személyeket, akik eddig esetleg a lázas semmittevés álcája mögött rombolták a céget.
 
 
Motiváció, vagyis kit, mivel és hogyan?
Bizonyára már nagyon sokszor hallotta ezt a szót: „motiváció” sőt, talán már túl sokszor is ahhoz, hogy elég elcsépeltnek tűnjön és ne kapja fel a fejét,ha  meghallja.  Nos, rengeteg elmélet létezik a motivációs eszközökkel kapcsolatban, amikkel nap mint nap találkozhat. Itt egy olyan eszközt kap a kezébe, amit a következő területeken tud majd használni: toborzás-kiválasztás, lojális munkatársak felismerése, el tudja majd dönteni, hogy ha vannak értékesítői, akkor kik azok, akiknél valószínűleg több lesz a reklamáció az ügyfelek részéről, mint másoknál, milyen csoportokat alakítson ki a cégen belül, milyen eszközei vannak a motiválásra a pénzen kívül stb.
 
Célja: pontos eszközöket adni egy vezető kezébe, hogy lojális és motivált munkatársakat tudjon maga mellett, akiktől pontosan tudja, hogy mire számíthat hosszútávon.
 
 
Időgazdálkodás, avagy a vezetőnek is csak 24 órából áll egy nap és mégsem tűnik elégnek?
Tudja Ön, hogy miért van az, hogy két látszólag egyforma nap közül miért termelékenyebb az egyiken, mint a másikon? Van határidőnaplója, de ennek ellenére is gyakran elkésik a megbeszéléseiről? A reggeli indulást mindig egy vesszőfutásnak érzi? Tudja meg, hogy mik okozzák ezt a helyzetet az életében és legyen tudatosabb ezen a területen is. Kevesebb stressz, hatékonyabb munkavégzés, több idő saját magára és a szeretteire.
 
Célja: gyakorlati eszközökön keresztül segíteni a vezetőket, hogy valóban maradjon ideje a Vezetésre
 
 
 
A delegálás művészete, avagy, hogyan többszörözzem meg a teljesítményem a beosztottaim "használatával" ?
Mondta már valaha a munkatársainak, hogy inkább majd mega elintézi a dolgot, mert az akkor van csak jól elkészítve?  Ismerje meg azt az öt alapfeltételt, ami segít önnek abban, hogy jól tudjon feladatokat delegálni és ezáltal maradjon ideje a valódi munkájára a vezetésre. Gyakorlati tanácsok és tréneri felügyelet  mellett elkészítheti a saját delegálási folyamatát. 
 
Célja: megtanítani arra a résztvevőket, hogy nem mindig az a helyes hozzáállás, hogy „csak az van jól megcsinálva, amit én végzek el”. Mi a különbség a delegálás és a feladatok lepattintása között!?
 
 
Amennyiben felkeltette érdeklődését a "vezetői készségfejlesztés" tréningünk, vegye fel velünk a kapcsolatot és kérjen részletes tájékoztatót!
 
 
 
ÉRTÉKESÍTÉS
 
Ahogy megvan a sorrendje, hogy miként építsek fel egy házat, úgy meg vannak annak is pontos lépései, hogy, hogyan haladjunk lépésről-lépésre egy üzletkötés során. Ez nem más, mint a TUDATOS értékesítés és ez az, ami a tréningjeinket olyan sikeressé teszi. 
 
A képzéseinken résztvevő értékesítők pontosan TUDNI fogják, hogy mit miért csinálnak egy tárgyalás során, akár mint egy sakk játszmában, amikor Ön egy lépéssel mindig előrébb jár, mint az ellenfele.
 
Mennyit ér egy értékesítési tréning?
Egy értékesítési tréning annyit ér, amennyit alkalmazni tudnak belőle az Ön munkatársai. Bizonyára Ön is találkozott már jó és kevésbé jó sales oktatással. Lehet, hogy eltöltöttek két-három napot egy programon, ahol jó volt a hangulat, tele volt az előadás viccekkel és történetekkel az előadó életéből, de vajon azon kívül, hogy "jól éreztük magunkat", mire emlékeznek a kollégái, és legfőképpen mi az amit használnak a mai napig a tréningen tanultakból? Kérdezze meg bátran Őket, de ne elégedjen meg azzal, hogy esetleg vissza tudnak mondani néhány ott hallott dolgot.
 
 
 
HASZNÁLJÁK-E A GYAKORLATBAN?!
Felméréseink azt mutatják, hogy a különböző értékesítési tréningeken résztvevők annyira értékelik hasznosnak a képzést amennyire azt alkalmazhatónak gondolják. Éppen ezért mi úgy építettük fel a programjainkat, hogy az a gyakorlatiasságra és az egyszerűségre törekedjen. Olyan tudást adunk a résztvevők kezébe, amit már a következő napon tudnak alkalmazni. 
 
Hogyan érjük ezt el?
A tréningjeink úgy épülnek fel, hogy egy-egy elméleti részt mindig az arra vonatkozó gyakorlati rész követ, ahol a hallottakat beültetjük a gyakorlatba. Nézzük meg, mik is azok az ismeretek, amiket nálunk el tudnak sajátítani a képzésen résztvevők:
 
Emberismeret: 
Tapasztalataink alapján az emberek döntő többsége azt gondolja magáról, hogy jó emberismerő. Ezt a kijelentésüket viszont nem tudják megmagyarázni és inkább csak a megérzéseikre alapozzák, mintsem pontos és kézzelfogható megfigyelésekre. A képzésünk ezen része olyan nézőpontokat és adatokat ad, ami alapján valaki tudatosan képes megfigyelni a tárgyaló partnerét és a döntéseit biztosan alapozhatja majd ezen megfigyeléseire:
hogyan közelítsem meg a mondanivalómmal az ügyfelet
miként kezeljem a 'nehéz eseteket'
hogyan építsek bizalmat a tárgyalás során
kikkel ne üzleteljek
 
Hatékony kommunikáció: 
Ugye Ön sem gondolná, hogy a kommunikációt is tanulni kell!? Pedig bizony vannak olyan alapszabályok, amik ismerete és alkalmazása nélkül nem tudjuk elérni a kívánt eredményt egy tárgyalás során:
mik azok az alapvető kommunikációs hibák, amiket egy "képzetlen" üzletkötő el szokott követni a tárgyalásai során
miért válik egy kezdetben szimpatikus ügyfél egyszer csak akadékoskodó "ellenféllé"
kinek hassak az eszére és kinek az érzelmeire egy tárgyalás alkalmával
 
Amennyiben felkeltette érdeklődését az "értékesítési alapok" tréningünk, vegye fel velünk a kapcsolatot és kérjen részletes tájékoztatót!
 
 
 
ÉRTÉKESÍTŐI MESTERKURZUS
 
Ezt a két napos tréninget azok számára szervezzük, akik már elvégezték az értékesítői alapképzésünket.
A név választás nem véletlen, hiszen itt már olyan finomságokat mutatunk meg a résztvevőknek, amik valóban az eladás mestereivé teszik őket. Egy erős alapozás után, amit az első programunkon kapnak egy finomhangolást végzünk és megnézzük, hogy az ott hallottakat tudják-e alkalmazni, van-e bármi, aminek az átültetése a gyakorlatba nem teljesen sikerült. Ezen a tréningen az is célunk, hogy a rossz beidegződéseket, megszokásokat - amik esetleg nehezítették az értékesítő munkáját -, feltárjuk és helyettük olyan eszközöket kapjon a résztvevő, amivel olyan pontosan tud majd bánni, mint a sebész a szikével.
 
Összehasonlításként, ha az alap program elmélet és gyakorlat aránya 70-30%, itt ez megfordul és a gyakorlatok, szituációs helyzetek vannak túlsúlyban. Végeredmény:
Egy olyan értékesítő, aki fel tudja ismerni az ügyfél személyiségét és ezáltal tudatosan képes kiválasztani azt a stratégiát ami által be tudja úgy mutatni a termékét, szolgáltatását, hogy az érdeklődést keltsen fel az ügyfélben. Az értékesítés különböző fogásait elsajátította és a megfelelő helyzetben képes is azokat alkalmazni.
 
Amennyiben felkeltette érdeklődését az "értékesítői mesterkurzus" tréningünk, vegye fel velünk a kapcsolatot és kérjen részletes tájékoztatót!
 
 
PREZENTÁCIÓ TECHNIKA
 
Felkészülés
Milyen alapvető eszközökre van szükségem egy sikeres prezentáció megtartásához?
Hogyan enyhíthetem a lámpalázat?
Miért fontos az Öltözet és viselkedés?
Hogyan használjunk és milyen mennyiségben idegen eredetű szavakat? 
Hogyan, milyen jelekből veszem észre a csoport tagjain, ha nem értettek meg valamit? Mire figyeljek? 
Demonstráció helyes használata tréningtartás közben!
 
Az előadás felépítése
Miért fontos a megfelelő sorrend kialakítása? Mi történik, ha rosszul csinálom?
Hogyan szerezze meg a tréner a csoport és egyének figyelmét?
Hogyan keltsem fel a csoport érdeklődését, majd hogyan tartsam meg?
Mik az átkötő mondatok, hogyan használjuk őket?
Kihez intézem az első mondatokat?
 
Gyakori hibák és aranyszabályok a prezentációhoz
Milyen szófordulatokat kerüljek?
Hatékony Tréneri kommunikáció a gyakorlatban!
Hogyan érem el a magas szintű megértést?
Testbeszéd fontossága!
Mennyit és hogyan mozogjak előadás közben?
Arc és kézjáték módszerei.
Hangszín megválasztása.
 
 
Képi és gondolati megjelenítés
Hatékony prezentáció és moderáció
Ha én tudom, hogy mit akarok közölni a prezentáción, akkor még nem biztos, hogy Ők is tudják, avagy egy kép többet mond, mint 100 szó.
Hogyan veszi észre a tréner a csoport tagjain, hogy a téma unalmas és nincs megértés? 
Mik azok az egyértelmű jelek?
Személyes történetek használata.
 
Amennyiben felkeltette érdeklődését a "prezentáció technika" tréningünk, vegye fel velünk a kapcsolatot és kérjen részletes tájékoztatót!