Szívesen dolgoznál egy dinamikus csapatban, ahol magyar fejlesztésű digitális termékek nemzetközi sikeréhez járulhatsz hozzá? Szeretsz ügyfelekkel kommunikálni, megoldást találni a problémákra? Szívesen dolgozol olyan projekteken, amelyek valódi hatással vannak az ügyfelek mindennapjaira? Ha igen, akkor ITT a helyed!
 
Ügyfelünk magyar és nemzetközi gyártó és logisztikai vállalatok számára nyújt szoftverfejlesztési szolgáltatásokat, logisztikai-biztonsági megoldásokat és IT tanácsadást.
 
Két saját fejlesztésű digitális termékkel vannak jelen a piacon:
AnGuard: telephelyi jármű- és sofőrbeléptető mobilalkalmazás (www.anguard.eu)
DiDb: sofőrminősítő webes és mobilalkalmazás (www.didb.eu)
A nyitott pozíció elsősorban az AnGuard alkalmazás BackOffice támogatását foglalja magában.
 
Bővülő csapatukba keresünk új kollégát az alábbi munkakörbe:
 
TERMÉKTÁMOGATÁSI SPECIALISTA (digitális alkalmazások)

Feladatköröd a következőket fogja tartalmazni:
  • Terméktámogatás és ügyféltámogatás (AnGuard)
  • Ügyfeleik napi szintű támogatása telefonon és e-mailen (magyar és nemzetközi partnerekkel egyaránt)
  • Az AnGuard applikáció működésének mélyreható megismerése, új fejlesztések naprakész követése
  • Ajánlatok, szerződések és elszámolások menedzselése
  • Az értékesítési és bevezetési csapat adminisztratív támogatása
  • Oktatási anyagok kezelése, naprakészen tartása ügyfelek számára
  • Havi riportok készítése a vezetőség számára
  • Javaslatok megfogalmazása a termék továbbfejlesztésére és jobbító intézkedésekre
  • Egyéb adminisztratív feladatok ellátása
  • Esetenként adminisztratív segítség a DiDb operációs csapatnak
Elvárások a sikeres pályázathoz:
  • Főiskolai vagy egyetemi végzettség gazdasági, informatikai vagy logisztikai területen
  • 3-5 év szakmai tapasztalat informatikai vagy logisztikai területen, az alábbi munkakörök egyikében: ügyféltámogatás, üzleti tanácsadás, terméktámogatás vagy szoftveradminisztráció
  • Középfokú magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban
  • MS Office felhasználói szintű ismerete (kiemelten Excel és PowerPoint)
  • Kiváló kommunikációs készség és szervezőkészség
  • Proaktív hozzáállás, önálló munkavégzésre való képesség és problémamegoldó képesség
  • Jártasság digitális rendszerek használatában, különös tekintettel mobil- és webes alkalmazásokra
Előnyt jelenthet:
  • Logisztikai területen szerzett tapasztalat
  • Korábbi tapasztalat logisztikai vagy technológiai iparágban
  • B kategóriás jogosítvány
Amit kínálnak:
  • Pozícióhoz illeszkedő bérezés
  • Felelősségteljes, önálló munkakör
  • Részvétel nemzetközi sikereket elérő hazai digitális megoldások támogatásában
  • Zöldövezeti, modern munkakörnyezet
  • Eszközök: laptop, telefon
Munkavégzés pontos helye:
  • Budapest, III. kerület (H5 HÉV vonala)
Munkaidő:
  • Hétfőtől péntekig 08:30–17:00 óráig, (fél óra ebédszünettel), heti 1 nap Home Office.
Jelentkezés módja:
  • Ha szeretnél része lenni ügyfelünk sikertörténetének, küldd el számunkra magyar nyelvű, lehetőség szerint fényképes önéletrajzodat a fizetési igényed megjelölésével az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva! Csatlakozz hozzájuk, és légy részese egy magyar innováció nemzetközi sikerének!
Mi történik a jelentkezésedet követően:
  • Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják a pályázatod és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találnak, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilodat.
  • Ezt követően már megbízónk kezeli a jelentkezésedet, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.