Szívesen dolgoznál egy dinamikus csapatban, ahol magyar fejlesztésű digitális termékek nemzetközi sikeréhez járulhatsz hozzá? Szeretsz ügyfelekkel kommunikálni, megoldást találni a problémákra? Szívesen dolgozol olyan projekteken, amelyek valódi hatással vannak az ügyfelek mindennapjaira? Ha igen, akkor ITT a helyed!
Ügyfelünk magyar és nemzetközi gyártó és logisztikai vállalatok számára nyújt szoftverfejlesztési szolgáltatásokat, logisztikai-biztonsági megoldásokat és IT tanácsadást.
Két saját fejlesztésű digitális termékkel vannak jelen a piacon:
AnGuard: telephelyi jármű- és sofőrbeléptető mobilalkalmazás (www.anguard.eu)
DiDb: sofőrminősítő webes és mobilalkalmazás (www.didb.eu)
A nyitott pozíció elsősorban az AnGuard alkalmazás BackOffice támogatását foglalja magában.
Bővülő csapatukba keresünk új kollégát az alábbi munkakörbe:
TERMÉKTÁMOGATÁSI SPECIALISTA (digitális alkalmazások)
Feladatköröd a következőket fogja tartalmazni:
-
Terméktámogatás és ügyféltámogatás (AnGuard)
-
Ügyfeleik napi szintű támogatása telefonon és e-mailen (magyar és nemzetközi partnerekkel egyaránt)
-
Az AnGuard applikáció működésének mélyreható megismerése, új fejlesztések naprakész követése
-
Ajánlatok, szerződések és elszámolások menedzselése
-
Az értékesítési és bevezetési csapat adminisztratív támogatása
-
Oktatási anyagok kezelése, naprakészen tartása ügyfelek számára
-
Havi riportok készítése a vezetőség számára
-
Javaslatok megfogalmazása a termék továbbfejlesztésére és jobbító intézkedésekre
-
Egyéb adminisztratív feladatok ellátása
-
Esetenként adminisztratív segítség a DiDb operációs csapatnak
Elvárások a sikeres pályázathoz:
-
Főiskolai vagy egyetemi végzettség gazdasági, informatikai vagy logisztikai területen
-
3-5 év szakmai tapasztalat informatikai vagy logisztikai területen, az alábbi munkakörök egyikében: ügyféltámogatás, üzleti tanácsadás, terméktámogatás vagy szoftveradminisztráció
-
Középfokú magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban
-
MS Office felhasználói szintű ismerete (kiemelten Excel és PowerPoint)
-
Kiváló kommunikációs készség és szervezőkészség
-
Proaktív hozzáállás, önálló munkavégzésre való képesség és problémamegoldó képesség
-
Jártasság digitális rendszerek használatában, különös tekintettel mobil- és webes alkalmazásokra
Előnyt jelenthet:
-
Logisztikai területen szerzett tapasztalat
-
Korábbi tapasztalat logisztikai vagy technológiai iparágban
-
B kategóriás jogosítvány
Amit kínálnak:
-
Pozícióhoz illeszkedő bérezés
-
Felelősségteljes, önálló munkakör
-
Részvétel nemzetközi sikereket elérő hazai digitális megoldások támogatásában
-
Zöldövezeti, modern munkakörnyezet
-
Eszközök: laptop, telefon
Munkavégzés pontos helye:
-
Budapest, III. kerület (H5 HÉV vonala)
Munkaidő:
-
Hétfőtől péntekig 08:30–17:00 óráig, (fél óra ebédszünettel), heti 1 nap Home Office.
Jelentkezés módja:
-
Ha szeretnél része lenni ügyfelünk sikertörténetének, küldd el számunkra magyar nyelvű, lehetőség szerint fényképes önéletrajzodat a fizetési igényed megjelölésével az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva! Csatlakozz hozzájuk, és légy részese egy magyar innováció nemzetközi sikerének!
Mi történik a jelentkezésedet követően:
-
Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják a pályázatod és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találnak, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilodat.
-
Ezt követően már megbízónk kezeli a jelentkezésedet, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.