Fontos számodra a hosszútávú stabilitás, megbízhatóság és kiszámítható munkaidő, emellett motivál a változatosság és szereted a kereskedelem komplex világát?
 
Egyetértesz azzal, hogy az alábbi értékeknek fontos szerepük van a sikeres működésben? 
Egyediség - Minőség - Rugalmasság
 
Ez a lehetőség Neked szól!
 
Partnerünk 8 fős budapesti csapata egy olaszországi cégcsoport hazai képviseletében látja el magas minőségű, felső kategóriás munkavédelmi lábbelik, munkaruházati cikkek és egyéb fontos kiegészítők forgalmazását. Széleskörű termékpalettájuk, kiterjedt partneri kapcsolatrendszerük és elkötelezettségük stabil szereplőjévé teszik a hazai piacnak. 
 
Csatlakozz most hozzájuk és kamatoztasd tapasztalatodat az alábbi pozícióban: 
 
 
SENIOR KERESKEDELMI ASSZISZTENS

Az alábbiakban számít Rád a csapat:

  • A cég kereskedelmi folyamatainak komplex kezelése, támogatása. Vezetői döntések előkészítése.
  • A vevői, illetve beszállítói megrendelések zökkenőmentes teljesítésének biztosítása: beérkező rendelések feldolgozása és visszaigazolása, termékek beszerzése és készletfigyelés.
  • Telefonon és írásban történő folyamatos kapcsolattartás a cég belföldi és külföldi partnereivel (körülbelül 40-50 cég).
  • Ügyviteli rendszer kezelése: megrendelések, kiszállítások, bevételezések rögzítése, számlák előkészítése, nyilvántartások kezelése - Excel alapú elemzések, kimutatások, statisztikák professzionális szintű elkészítése és ellenőrzése.
  • Ügyfelek tájékoztatása a cég által forgalmazott termékekről, egyeztetéseken és értekezleteken való részvétel.
  • Prospektusok, árlisták aktualizálása, folyamatos feltöltése és karbantartása.

Amire szükséged lesz sikeres munkád érdekében:

  • 3-5 éves, hasonló területen (nagykereskedelemben) szerzett szakmai tapasztalat, preferáltan kisvállalati közegben. 
  • Az Excel program professzionális, magas szintű ismerete - fontos a képletek, függvények, komplex táblázatok magabiztos használata.
  • Legalább középfokú végzettség (felsőfokú előnyt jelent).
  • Angol nyelv középfokú ismerete, főként írásban. 
  • Logikus gondolkodásmódodat tudod kamatoztatni az összetett feladatok megoldásában, erős kommunikációs készségeidet pedig a partnerekkel való telefonos és írásos kapcsolattartásban.
  • Amennyiben határozott és önállóságot kedvelő személy vagy, ebben a munkakörben komfortosan fogod érezni magad. 

Amivel Partnerünk támogatja és honorálja munkádat:

  • Tapasztalathoz illő, korrekt fix havi alapbérrel megegyezés szerint.
  • Home office lehetőséggel (heti 1 nap).
  • Támogató és rugalmas vezetői hozzáállással, valamint bizalommal fordulnak kollégáik felé. Megadják a nagyfokú önállóság lehetőségét munkavégzésed során, de kérdés vagy nehézség esetén mindig segíti egymást és összetart a csapat. 
  • Kiszámítható munkaidő beosztásra számíthatsz, túlóra nélkül. Odafigyelnek és nagy hangsúlyt fektetnek a munka-magánélet egyensúlyára. 
  • Szakmai fejlődési lehetőséget kínálnak egy sokrétű, változatos munkakörben.

Munkavégzés helye: Budapest, 20. kerület (Pesterzsébet)

Munkaidő: H-P 8:30-17:00 

 

Jelentkezz önéletrajz csatolásával az alábbi gombra kattintva: