- Adminisztratív teendők: nyilvántartások vezetése, kimutatások készítése, szerződések kezelése, adatbázisok karbantartása, számlázási feladatok ellátása, valamint a szerviz anyagrendelések kezelése
- Ügyfélkapcsolati feladatok: a megrendelt vagy szervizelt áruk átadásának és átvételének koordinálása, folyamatos kapcsolattartás az ügyfelekkel
- Ügyviteli rendszerek használata: NAVISION és CRM rendszer napi szintű kezelése
- Szerviztámogatás: a szervizterületek adminisztratív és szervezési támogatása, egyéb asszisztensi feladatok ellátása
- Középfokú kereskedelmi vagy közgazdasági végzettség
- 1-2 év hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat, mint például: irodai adminisztráció, kereskedelmi asszisztencia, ügyfélszolgálati, vagy partnerkapcsolati munkatárs
- Tárgyalóképes angol nyelvtudás, amely biztosítja az anyavállalattal való gördülékeny írásbeli és szóbeli kommunikációt
- Magas szintű Excel- és Word-ismeretek, valamint felhasználói szintű jártasság egyéb számítógépes programok kezelésében
- Tapasztalati szinthez illeszkedő alapbér
- Éves bónusz (éves bruttó bér 13%-a, céges teljesítmény függvénye)
- Cafeteria (havi nettó 27.000 forint melegétkeztetési hozzájárulás)
- Bejárási támogatás (MÁV, BKK bérlet / üzemanyag támogatás)
- Laptop, mobiltelefon
- Modern, jól felszerelt munkakörnyezet
- Budapest, XIII. kerület (jól megközelíthető a 30/30A/105/210-es buszokkal, valamint a 14-es villamossal is)
- Hétfőtől-csütörtökig 8:00-17:00 óráig, pénteken 8:00-14:30-ig, heti 1 nap Home Office
Amennyiben a pozíció felkeltette az érdeklődésedet, ne habozz, küldd el önéletrajzodat a JELENTKEZÉS gombra kattintva!