Ha szeretnél egy stabil, fejlődő vállalat része lenni, jelentkezz most! XXII. kerületi cég keres, általános adminisztratív feladatok elvégzésére munkatársat, akár részmunkaidőben!
 
Partnerünk immár több mint 30 éve van jelen a hullámkarton és papírzsák iparágban, ahol termékeik tervezésével, gyártásával és forgalmazásával foglalkoznak. Egyedi igényekre szabott termékfejlesztést is végeznek, hogy partnereik számára mindig a legmegfelelőbb megoldásokat biztosítsák.
 
Dinamikusan növekvő csapatukba keresnek új kollégát, aki hozzájárul a mindennapi működés zavartalanságához és támogatja a vállalatuk folyamatos fejlődését az alábbi pozícióban:
 
ADMINISZTRÁCIÓS MUNKATÁRS

Főbb feladatok:
  • Cégpapírok kezelése
  • Számlák kezelése
  • Egyéb iratok kezelése
Követelmények:
  • Érettségi bizonyítvány
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office)
  • Angol és német nyelvtudás (üzleti levelezés és telefonos ügyintézés)
  • B kategóriás jogosítvány
Előnyt jelent:
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
Amit kínálnak:
  • Alapfizetés
  • Gépkocsi használat
  • Bejelentett munkaviszony
  • Mobiltelefon
  • Rugalmas munkaidő, részmunkaidős lehetőség
Munkavégzés pontos helye:
  • 1222 Budapest, Háros u.11/a.
Munkaidő:
  • Hétfőtől – péntekig, 07:30-16:30 óráig
Amennyiben az álláslehetőség felkeltette érdeklődésed, küldd el számunkra
magyar nyelvű önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!