Partnerünk, a SPED-PACK Kft., több mint 20 éve sikeresen működik a logisztikai és csomagolási piacon. Szolgáltatásaik között megtalálható a nemzetközi és belföldi szállítmányozás, valamint az egyedi csomagolási megoldások. Innovatív megközelítéssel és ügyfélközpontú szemlélettel törekednek a hatékony és megbízható logisztikai megoldások nyújtására. Jelenleg új munkatársat keresnek az alábbi pozícióba:
 
IRODAI ADMINISZTRÁTOR
 

Leendő feladatok:
  • Kapcsolattartás a partnerekkel
  • Napi tevékenységhez kapcsolódó dokumentumok kezelése, rendszerezése
  • Munkaszervezés
  • Adminisztráció a cégspecifikus vállalatirányítási rendszerben, illetve Excelben
  • Napi operatív ügyek kezelése, megoldása
Elvárások:
  • Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (MS Office)
  • Angol nyelv középszintű ismerete
  • Jó kommunikációs készség
  • Pontos, precíz, önálló munkavégzés, gyakorlatias szemlélet
  • Megbízhatóság
  • Csapatmunkában való együttműködés
Előnyt jelent:
  • Releváns/hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
Amit kínálnak:
  • Állandó, hosszútávú munkalehetőség, szakmai tapasztalatszerzési lehetőség
  • Teljes munkaidős, alkalmazotti munkaviszony
  • Versenyképes jövedelem
  • Céges telefon és laptop
  • Home Office lehetősége
Munkavégzés pontos helye:
  • Esztergom, Schweidel József utca 2.
Amennyiben az álláslehetőség felkeltette érdeklődését, küldje el számunkra
magyar nyelvű önéletrajzát az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!