Légy részese a jövő energiájának!
Az ATAB Energy Zrt., egy lendületesen fejlődő energiatanácsadó cég, amely az energiahatékonysági megoldások élvonalában jár, most új kollégát keres. Ha szeretnél aktívan hozzájárulni a lakossági és vállalati energiahatékonyság javításához, napelemparkok projektjeihez, és részt venni egy innovatív vállalat sikerében, akkor náluk a helyed!
Csatlakozz hozzájuk az alábbi pozícióban részmunkaidőben, és építsétek együtt a fenntartható jövőt!
PÉNZÜGYI ASSZISZTENS
Leendő feladatok:
-
Bejövő számlák ellenőrzése, rögzítése
-
Pénzügyi vezető munkájának segítése
-
Kapcsolattartás alvállalkozókkal és megbízókkal pénzügyi kérdésekben
-
Beérkező postai levelek feldolgozása, iktatása
-
Egyéb adminisztratív feladatok ügyintézése, nyilvántartások vezetése
-
Házipénztár vezetése
-
Pénzügyi riportok készítéséhez adatszolgáltatás
-
Havi, valamint éves zárási feladatok elvégzésében való részvétel
-
Banki utalások előkészítése
-
Beérkező dokumentumok ellenőrzése, digitalizálása
-
Szerződések iktatása, digitalizálása
-
Papíralapú dokumentumok lefűzése
-
Nyilvántartások naprakész kezelése
Az állás betöltéséhez szükséges:
-
Minimum középfokú szakirányú végzettség
-
1-3 év pénzügyi területen szerzett tapasztalat
-
Magabiztos Excel ismeret
-
Precizitás, proaktivitás, dinamizmus
-
Önállóság, megbízhatóság
-
Rugalmasság, jó problémamegoldó képesség
Előnyt jelent:
-
Középfokú angol nyelv ismerete
-
Hasonló területen szerzett tapasztalat
Az alábbi juttatási csomagot kínálja Partnerünk:
-
Versenyképes jövedelem
-
Fiatalos és innovatív munkatársak
-
Korszerűen felszerelt, igényes irodai környezet
-
Határozatlan idejű munkaszerződés, akár azonnal kezdéssel
-
Lehetőség a tervezett fejlődés megvalósítására, tapasztalata kibontakoztatására
Munkavégzés pontos helye:
Munkaidő:
-
Heti 4 teljes munkanap (32 óra, részmunkaidő)
Amennyiben álláslehetőségünk felkeltette érdeklődését, küldje el számunkra magyar nyelvű önéletrajzát az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!