Készen állsz arra, hogy kulcsszerepet vállalj egy vezető élelmiszeripari vállalat folyamatos ellátási láncának biztosításában?
Szeretsz hatékony megoldásokat találni a logisztikai kihívásokra és ezáltal optimalizálni a termelést?
 
Itt a lehetőség számodra, amelyben kibontakozhatsz!
 
Partnerünk egy magyarországi gyártóüzem, mely jelenleg 800 munkatársat foglalkoztat.
Évente 150 ezer tonna kisállateledelt állítanak elő, melyet 50 európai és Európán kívüli piacon forgalmaznak. 
 
Fejlődést támogató, sikeres csapatuk az alábbi, stabil értékek mentén működik:
 
MINŐSÉG - FELELŐSSÉG - KÖLCSÖNÖSSÉG - HATÉKONYSÁG - SZABADSÁG
 
Csatlakozz most logisztikai csapatukhoz az alábbi pozícióban: 
 
 
ALAPANYAG TERVEZŐ

Amiben számít Rád a csapat:
 
  • A gyártáshoz szükséges anyagok megfelelő ellátásának biztosításában, a gyártási terv szerinti alapanyagok tervezésében.
  • Nyersanyagigénnyel kapcsolatos előrejelzések készítésében és elemzésében.
  • A készletek nyomon követésében és ellenőrzésében mind a helyszínen, mind a külső raktárakban.
  • Felmerülő készletproblémák, ütemezési módosítások kezelésében és utánkövetésében (inbound ellátási lánc).
  • A beérkező anyagok nyomon követésében és ellenőrzésében a beszállítókkal és fuvarozókkal való együttműködés révén.
  • Folyamatos információáramlás biztosításában az érintett osztályok között.
  • Az ellátási lánc optimalizálásában nyersanyag-, beszállító- vagy folyamatváltozással kapcsolatos projektek tagjaként.
Amire hatékony és sikeres munkád érdekében szükséged lesz:
 
  • Felsőfokú Főiskolai/Egyetemi végzettségre, preferáltan logisztikai vagy közgazdasági szakirányon.
  • Legalább 2 év tapasztalatra gyártó környezetben, kapcsolódó pozícióban (például bejövő anyagok ütemezésében/szervezésében, anyagtervezésben, beszerzésben, készlet menedzsmentben, gyártás-vagy kiszállítás tervezésben).
  • Magabiztos középfokú angol nyelvtudásra szóban és írásban (90%-ban magyar nyelvű, 10%-ban angol nyelvű kommunikáció).
  • Erős szervezési és problémamegoldó készségre.
  • Nyitottságra és empátiára, mely lehetővé teszi a számos különböző területtel való hatékony együttműködésedet.
  • Változások megfelelő kezelésére és megoldás fókuszra, hiszen számos változást kell majd kezelned munkád során.
Amit Partnerünk tud nyújtani Számodra:
 
  • Hosszútávú lehetőséget egy olyan, kiemelkedő vállalati kultúrában, ahol nagy hangsúlyt fektetnek a kölcsönös megbecsülésre és rugalmasságra, valamint garantálják a minőséget minden téren.
  • A szakmai tudásodhoz illeszkedő alapbéren felül Cafeteria juttatást és éves bónuszt biztosítanak.
  • Nagyfokú bizalmat és önállóságot - munkád során 50%-ban hibrid munkarendben dolgozhatsz, rugalmas munkaidőben (törzsidővel).
Munkavégzés helye: havi szinten 50% irodai jelenlét (Csongrád-Bokros), 50% home office 
 
Munkaidő: rugalmas, törzsidő 9:00 – 15:00, 3 havi munkaidő keretben
 
 
Jelentkezz most önéletrajz csatolásával az alábbi gombra kattintva: