.png)
- Nemzetközi szakmai vásárokon való megjelenés és roadshow típusú vevőtalálkozók teljeskörű szervezése, koordinálása
- Belföldi VIP események, vevőtalálkozók megtervezése és lebonyolítása
- Standmenedzsment és szolgáltatók munkájának irányítása
- Catering és egyéb kiszolgáló szolgáltatások biztosítása
- Céges delegáció (munkavállalók) utaztatásának, szállásának és ellátásának megszervezése
- A rendezvényekhez kapcsolódó adminisztráció és pénzügyi tervezés, elszámolás ellátása
- Front Office (FO) kommunikáció koordinálása – roadshow-k, helyszínek, meghívók kezelése
- Sajtópublikációk előkészítése és megjelentetése
- Iparági tagságok és adatbázisok karbantartása
- Grafikai csapat koordinálása az aktuális projektekben
- Marketingeszközök (mintadarabok, bannerek, display anyagok) gyárttatása és biztosítása
- Business Centralban mintakészlet gyártásának felügyelete
- Sourcing oldalak és marketing adatbázisok kezelése
- Legalább középfokú végzettséggel rendelkezel
- Legalább középfokon írsz és beszélsz angolul
- Minimum 2 év tapasztalatot szereztél már rendezvényszerzési feladatokban
- Office 365 felhasználói szintű ismerete
- Önálló munkavégzés és proaktivitás jellemez
- Jól dolgozol csapatban
- Felsőfokú, szakirányú végzettség (rendezvényszervező, PR és protokollszakértő, kommunikáció stb.)
- Felsőfokú angol és középfokú német nyelvismeret
- Business Central (korábban Navision) ismerete
- Jártasság nemzetközi rendezvényszervezésben
- Korábbi marketingtapasztalat (hírlevél szerkesztés, közösségi felületek kezelése, termékadminisztráció)
- Stabil munkahelyet határozatlan idejű munkaviszonnyal
- Jó hangulatú csapatot
- Igényes és változatos munkahelyi környezetet
- Szakmai fejlődési lehetőséget
- Béren kívüli juttatásokat
- Home office lehetőséget
- Hétfőtől – pénteking, 08:30-17:00
- 1087 Budapest. Könyves Kálmán krt. 48-52.
- Küldd el szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
- Válasz emailben kapott linken keresztül regisztrálj Partnerünk adatbázisába, hogy jelentkezésed teljes legyen.