Szereted, ha mindig történik valami, és nem szeretsz egyhelyben ülni?
Képzeld el, hogy Te vagy az a kulcsszereplő, aki összefogja a vállalat HR-folyamatait: a toborzástól a belső kommunikáción át egészen a munkatársak mindennapi támogatásáig. Ha energikus, lendületes és proaktív vagy, náluk minden napod tele lesz új kihívásokkal és fejlődési lehetőségekkel.
Partnerünk a túláramvédő biztosító betétek kulcsgyártója, egyike a három legnagyobb európai gyártónak. Az általuk előállított termék mások biztonságát szolgálja, akár atomerőművekben vagy olajfúrótornyokban is használják biztosító betéteiket világszerte.
Partnerünk magas szintű, strukturált működéséről és precíz folyamatairól ismert, így nem neked kell kialakítani a rendszereket, hanem a már jól működő keretek között dolgozhatsz. Ráadásul folyamatos fejlődési lehetőséget kínálnak: különböző képzésekre jelentkezhetsz, miközben kiemelkedően bőséges juttatási csomag támogatja a mindennapjaidat, a csapat pedig támogató, motivált és barátságos.
Ha érzed magadban a lendületet, és szeretnél aktív alakítója lenni egy növekvőcég emberi erőforrásainak, akkor ne habozz – itt a helyed!
Csatlakozz csapatukba az alábbi pozícióban:
HR KOORDINÁTOR
Az alábbi feladatok várnak Rád:
- Toborzási és kiválasztási folyamatok támogatása.
- Munkavállalói belépések, kilépések, változások adminisztrációja.
- HRIS rendszer (toborzási program) működtetésében való részvétel.
- Kapcsolattartás a munkavállalókkal és vezetőkkel napi HR kérdésekben.
- Aktív részvétel a bérszámfejtési feladatok előkészítésében és támogatásában.
Téged keresünk, ha:
- Pörgős, energikus és proaktív személyiség vagy, aki szívesen dolgozik dinamikus környezetben.
- Rendelkezel közép- vagy felsőfokú gazdasági végzettséggel (közgazdasági vagy humán erőforrás területen), valamint legalább 1–2 év releváns szakmai tapasztalattal HR területen.
- Pályakezdők jelentkezését is várjuk, amennyiben HR végzettséggel, magabiztos Excel- és angoltudással, valamint legalább fél év szakmai gyakorlattal rendelkeznek – például egyetem mellett, kölcsönző cégnél vagy más, lendületes munkakörben.
- Fontos, hogy magabiztos Excel-ismeretekkel rendelkezz a HR riportok és statisztikák elkészítéséhez.
- Valamint rendelkezel kommunikációképes angol nyelvtudással, amely elsősorban az anyavállalattal való kapcsolattartáshoz és a céges rendszerek használatához szükséges.
Előnyt jelent:
- Bérszámfejtő vagy TB ügyintéző képzésed van, vagy nyitott vagy megtanulni és fejlődni ezen a területen.
- Succesfactor felhasználói tapasztalat,
- Nexon használatban jártasság felhasználói oldalon,
- Canva használatában jártasság,
- B kategóriás jogosítvány.
Amit Partnerünk kínál:
- 13. havi fizetés december közepén.
- Kiszámíthatóság: a bérek minden hónap 4. munkanapján érkeznek, szükség esetén munkabérelőleg is igényelhető 3 hónap után.
- Utazási támogatás: autóval 30 Ft/km, tömegközlekedésnél 86% térítés.
- Elismerés: törzsgárda jutalom már 2 év után, és bónusz a sikeres ajánlásokért.
- Fejlődési lehetőség: céges képzések és tréningek, amelyek segítenek szakmailag előrelépni.
- Kiegyensúlyozott munka-magánélet: nyáron 1 hét, télen az ünnepek alatt gyártásleállás, így előre tervezheted a szabadságod.
- Csapatszellem: céges rendezvények és programok, amelyek valódi közösségi élményt nyújtanak.
- Egészségmegőrzés: sportolási lehetőségek támogatása.
Munkavégzés helye: Kaposvár
Munkaidő: Napi 8 órás munkaidő rugalmas kezdéssel (7:45–16:15), 30 perc ebédszünettel.
A törzsidő 9:00–15:00 között van, heti 1 nap Home Office lehetőséggel, élethelyzethez igazodva.
Ha úgy érzed, hogy megfelelsz a leírtaknak, és szívesen lennél kulcsszereplő egy megbízható vállalat növekedésében, ne habozz – küldd el önéletrajzodat még ma a „JELENTKEZÉS” gombra kattintva! 🚀