Szereted a precíz, felelősségteljes munkát, és fontos számodra, hogy munkád során szakmai tudásodat folyamatosan bővíthesd? Értékeled, ha stabil, támogató környezetben végezheted feladataidat, és munkádat a szakmai fejlődés mellett megbecsülés is kíséri?
 
Akkor csatlakozz partnerünkhöz az alábbi pozícióba:
 
BÉR- ÉS TB ÜGYINTÉZŐ

Fő feladatok:
  • Teljeskörű bérszámfejtés ellátása a hatályos jogszabályoknak megfelelően
  • Társadalombiztosítási ügyintézés (táppénz, gyermekgondozási ellátások, egyéb TB kifizetések)
  • Munkaügyi adminisztráció vezetése, nyilvántartások kezelése
  • Be- és kilépő munkavállalók adminisztrációja
  • Jelenléti ívek, szabadságok és távollétek kezelése
  • Személyi anyagok naprakészen tartása
  • Munkáltatói igazolások, hatósági adatszolgáltatások elkészítése
  • Kapcsolattartás a hatóságokkal
Elvárások:
  • Középfokú végzettség (számviteli, pénzügyi, HR területen előny)
  • Bér- és TB ügyintézői végzettség
  • Legalább 2-3 év tapasztalat bér- és TB ügyintézés és/vagy HR területen
  • NEXON program magabiztos kezelése 
  • Hatályos munkaügyi, TB és adójogszabályok ismerete
  • Alapfokú angol nyelvtudás
  • Kiváló szervezőkészség, precizitás, diszkréció
  • Precíz, önálló munkavégzés
  • Jó kommunikációs készség, megbízhatóság
Amit kínálnak:
  • Pozícióhoz illeszkedő bérezés
  • Megbecsülés
  • Támogató jogi csapat és szakmai fejlődési lehetőség
  • Stabil vállalati háttér
Munkaidő:
  • Hétfőtől – péntekig, napi 8 óra
Munkavégzés helye:
  • Budapest, II. kerület
Jelentkezés módja:
  • Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésedet követően?
  • A beérkezett jelentkezéseket megtekintés nélkül automatikusan továbbítjuk partnerünk felé. Ezután már megbízónk veszi át a jelentkezésed kezelését, így a kiválasztási folyamat következő lépéseiben mi már nem veszünk részt.