Szereted a pörgést, lendületes vagy, és szereztél már tapasztalatot villamosipari cégnél? Akkor itt az idő, hogy csatlakozz egy dinamikusan fejlődő, fiatalos csapathoz!
 
Partnerünk villamosipari szolgáltatásokkal foglalkozik, fő tevékenységeik közé tartozik a kis-, közép- és nagyfeszültségű rendszerek kivitelezése, beüzemelése és karbantartása. Munkájuk alapja a szaktudás, a megbízhatóság és a precíz kivitelezés. 
 
Jelenleg új pozícióba keresünk kollégát Törökbálintra
 
RAKTÁRI ADMINISZTRÁTOR
 
munkakörbe, akinek fontos a strukturált működés, otthonosan mozog a villamosipari anyagok világában, és szívesen dolgozik egy stabil, szakmailag elkötelezett csapat tagjaként.

LEENDŐ LEGFŐBB FELADATAID:
  • Áruátvételek és készletmozgások adminisztrálása SAP-ban (a betanításodat biztosítják).
  • Beérkező anyagok fizikai bevételezése – könnyű fizikai munka, targoncás segítséggel.
  • Raktári készletnyilvántartás, törzsadat-kezelés, leltározás.
  • Megrendelések, anyagigények kezelése, riportok készítése.
  • Együttműködés az értékesítési és projektmenedzsment csapattal.
  • A raktárvezető munkájának támogatása, telephelyi feladatok esetenkénti átvállalása.
POZÍCIÓ EREDMÉNYES BETÖLTÉSÉHEZ SZÜKSÉGES:
  • Minimum 3-5 év tapasztalatod van villamosipari környezetben (akár egy üzletben, raktárban, adminisztratív területen vagy villanyszerelőként).
  • Magabiztosan ismered a villamosipari anyagokat és nem jössz zavarba, ha megszakítóról vagy transzformátorról van szó.
  • Precíz, megbízható és rendszerszemléletű vagy.
  • Tudsz önállóan dolgozni, ugyanakkor csapatban is hatékonyan működsz.
  • Rugalmas vagy, és nem ijedsz meg a még formálódó folyamatoktól – inkább alakítod őket.
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretekkel rendelkezel.
KIVÁLASZTÁS SORÁN ELŐNYT JELENT, DE NEM FELTÉTEL:
  • Targonca vezetői engedély és tapasztalat gyalogkíséretű targoncával végzett munkában (betanulási lehetőségédet biztosítják).
  • Villanyszerelői szakképesítés.
  • Vállalatirányítási rendszerek, különösen az SAP ismerete.
AMIT A PARTNERÜNK KÍNÁL SZÁMODRA:
  • Szakmai tudásodhoz illeszkedő alapbért biztosítanak.
  • SZÉP-kártyára érkező Cafeteria juttatást nyújtanak.
  • Támogatják üzemanyagköltséged, munkába járásod.
  • Gyermekes családok részére beiskolázási támogatást biztosítanak.
  • Támogatják a szakmai továbbképzéseidet (ami a cég tevékenységkörébe illeszkedik).
  • Biztosítják számodra a munkához szükséges eszközöket, laptopot és mobiltelefont.
  • Folyamatos kihívások és fejlődési lehetőségek várnak rád.
 
MUNKAVÉGZÉS HELYE: Törökbálint.
 
MUNKAIDŐ: Hétfőtől péntekig napi 8 óra munkavégzés.
 
 
 
Ha felkeltette érdeklődésed a lehetőség, és szívesen csatlakoznál a Partnerünk csapatába, akkor jelentkezz frissített MAGYAR nyelvű önéletrajzod csatolásával az alábbi gombra kattintva: