Szereted a pörgést, lendületes vagy, és szereztél már tapasztalatot villamosipari cégnél? Akkor itt az idő, hogy csatlakozz egy dinamikusan fejlődő, fiatalos csapathoz!
Partnerünk villamosipari szolgáltatásokkal foglalkozik, fő tevékenységeik közé tartozik a kis-, közép- és nagyfeszültségű rendszerek kivitelezése, beüzemelése és karbantartása. Munkájuk alapja a szaktudás, a megbízhatóság és a precíz kivitelezés.
Jelenleg új pozícióba keresünk kollégát Törökbálintra
RAKTÁRI ADMINISZTRÁTOR
munkakörbe, akinek fontos a strukturált működés, otthonosan mozog a villamosipari anyagok világában, és szívesen dolgozik egy stabil, szakmailag elkötelezett csapat tagjaként.
LEENDŐ LEGFŐBB FELADATAID:
-
Áruátvételek és készletmozgások adminisztrálása SAP-ban (a betanításodat biztosítják).
-
Beérkező anyagok fizikai bevételezése – könnyű fizikai munka, targoncás segítséggel.
-
Raktári készletnyilvántartás, törzsadat-kezelés, leltározás.
-
Megrendelések, anyagigények kezelése, riportok készítése.
-
Együttműködés az értékesítési és projektmenedzsment csapattal.
-
A raktárvezető munkájának támogatása, telephelyi feladatok esetenkénti átvállalása.
POZÍCIÓ EREDMÉNYES BETÖLTÉSÉHEZ SZÜKSÉGES:
-
Minimum 3-5 év tapasztalatod van villamosipari környezetben (akár egy üzletben, raktárban, adminisztratív területen vagy villanyszerelőként).
-
Magabiztosan ismered a villamosipari anyagokat és nem jössz zavarba, ha megszakítóról vagy transzformátorról van szó.
-
Precíz, megbízható és rendszerszemléletű vagy.
-
Tudsz önállóan dolgozni, ugyanakkor csapatban is hatékonyan működsz.
-
Rugalmas vagy, és nem ijedsz meg a még formálódó folyamatoktól – inkább alakítod őket.
-
Felhasználói szintű MS Office ismeretekkel rendelkezel.
KIVÁLASZTÁS SORÁN ELŐNYT JELENT, DE NEM FELTÉTEL:
-
Targonca vezetői engedély és tapasztalat gyalogkíséretű targoncával végzett munkában (betanulási lehetőségédet biztosítják).
-
Villanyszerelői szakképesítés.
-
Vállalatirányítási rendszerek, különösen az SAP ismerete.
AMIT A PARTNERÜNK KÍNÁL SZÁMODRA:
-
Szakmai tudásodhoz illeszkedő alapbért biztosítanak.
-
SZÉP-kártyára érkező Cafeteria juttatást nyújtanak.
-
Támogatják üzemanyagköltséged, munkába járásod.
-
Gyermekes családok részére beiskolázási támogatást biztosítanak.
-
Támogatják a szakmai továbbképzéseidet (ami a cég tevékenységkörébe illeszkedik).
-
Biztosítják számodra a munkához szükséges eszközöket, laptopot és mobiltelefont.
-
Folyamatos kihívások és fejlődési lehetőségek várnak rád.
MUNKAVÉGZÉS HELYE: Törökbálint.
MUNKAIDŐ: Hétfőtől péntekig napi 8 óra munkavégzés.
Ha felkeltette érdeklődésed a lehetőség, és szívesen csatlakoznál a Partnerünk csapatába, akkor jelentkezz frissített MAGYAR nyelvű önéletrajzod csatolásával az alábbi gombra kattintva: