Partnerünk egy dinamikusan fejlődő, 100%-ban magyar tulajdonú vállalkozás, amely munkavédelmi lábbelik, munkaruházati termékek és egyéni védőeszközök nagykereskedelmére specializálódott. Az olaszországi gyártó hazai képviseleteként kizárólag vállalati partnerek számára kínálnak prémium minőségű termékeket.
Most egy izgalmas lehetőség vár rád: csatlakozz egy olyan csapathoz, ahol nem kell aggódnod a túlórák és a szombati munkanapok miatt! A munkakörnyezet nyugodt, a munkaidő kedvező és rugalmas, így könnyedén megőrizheted a munka és a magánélet egyensúlyát.
 
Most izgalmas lehetőséget kínálnak budapesti csapatuk bővítésére:
 
LOGISZTIKAI KOORDINÁTOR/RAKTÁROS

A következő feladatok várnak Rád:
  • Áruátvétel és árubevétel kezelése: A termékek pontos átvétele és adminisztrálása a készlet helyes nyilvántartásának biztosítása érdekében.
  • Komissiózás és rendelés összekészítése napi szinten: A megfelelő termékek válogatása és előkészítése a kiszállításhoz, biztosítva a gyors és pontos rendeléskiszolgálást.
  • Készletnyilvántartás és leltározás: A készlet folyamatos nyomon követése és a leltár biztosítása a raktár megfelelő működése érdekében.
  • A raktár napi működésének biztosítása és a feladatok megszervezése: A raktári folyamatok megszervezése és irányítása a logisztikai csapattal együtt.
  • Napi kiszállítások előkészítése és lebonyolítása: A termékek időben történő kiszállításának előkészítése és koordinálása.
 
A pozíció betöltéséhez elengedhetetlen:
  • Minimum 3 év tapasztalat hasonló munkakörből: Rendelkezel tapasztalattal a logisztikai és raktári feladatok terén, ezáltal hatékonyan kezeld a napi operatív folyamatokat.
  • Gépkezelői jogosítvány, B kategóriás jogosítvány: A gépek és járművek biztonságos kezeléséhez, valamint a termékek szállításához.
  • Tolóoszlopos targonca kezelése: Az elmúlt 1-3 évben szereztél tapasztalatot annak használatában (min. 8m magasságig).
  • Magabiztos informatikai ismeretek és rendszerszemlélet: Nem okoz gondot az ügyviteli rendszerek használata és a folyamatok logikus és átlátható kezelése.
  • Csapatkoordinációs képesség: A logisztikai csapat hatékony vezetésére és a feladatok delegálására.
  • Erős vezetői és döntéshozatali készségek: A csapat motiválásához és a munka zökkenőmentes irányításához.
 
Amivel munkádat honorálják:
  • Pozícióhoz illeszkedő havi alapbér: A pozícióhoz tartozó havi alapbér biztosítja a munkavégzésért járó megfelelő kompenzációt, összhangban a pozíció elvárásaival és a piaci trendekkel, így hozzájárulva a motivációhoz és az elismeréshez.
  • Korrekt, támogató vezetői hozzáállás: A vezetőség olyan támogató és tiszteletteljes munkakörnyezetet biztosít, amely elősegíti a folyamatos szakmai fejlődést és lehetőséget ad a konstruktív visszajelzésekre a hatékony munkavégzés érdekében.
  • Kedvező munkaidő: Rugalmas munkaidőt biztosítanak, amely lehetővé teszi, hogy elkerüld a túlórákat és a hétvégi munkavégzést, ezáltal megőrizve a munka és a magánélet közötti egészséges egyensúlyt.

 

Munkavégzés helye: Budapest, 20.kerület
 
Munkaidő: Hétfőtől-péntekig, 08:00-16:30
 
 
 
Ha szívesen csatlakoznál egy dinamikusan fejlődő csapathoz, és úgy érzed, hogy a pozíció megfelel a képességeidnek, ne habozz! Jelentkezz most frissített magyar nyelvű önéletrajzoddal az alábbi gombra kattintva: