Partnerünk, a Laurastar, a világ egyik vezető prémium háztartási vasalórendszer-gyártója, több mint 40 éves múlttal rendelkező svájci családi vállalkozás. A vállalat 2006 óta van jelen Kapuváron, ahol ma már gyártási, logisztikai és minőségbiztosítási központként működik.
A Laurastar célja, hogy újra definiálja a vasalást, modern, okos gőzrendszereivel megkönnyítve a háztartások mindennapjait. Most egy lendületes és ügyfélközpontú új kollégát keresünk csapatukba az alábbi munkakörbe:
ÜGYFÉLSZOLGÁLATI MUNKATÁRS
Feladataid lesznek:
-
Többnyelvű ügyfélszolgálat: Első kapcsolattartóként fogadod B2B és B2C ügyfelek megkereséseit telefonon, e-mailben és online üzenetben. Professzionális kommunikáció angolul, németül és olaszul
-
Termék- és szolgáltatási tanácsadás, értékesítés: Ügyféligények feltérképezése, személyre szabott megoldások ajánlása, értékesítési lehetőségek kihasználása
-
Megrendelések és szolgáltatási kérések kezelése: Webes és EDI alapú rendelések feldolgozása, követése. Szolgáltatási igények (pl. DOA esetek) gyors és hatékony kezelése
-
Panaszkezelés és problémamegoldás: Ügyfélpanaszok professzionális és empatikus kezelése, megoldások keresése
-
Ügyféladatbázis és esettörténetek kezelése: Pontos ügyféladatok nyilvántartása, esettörténetek dokumentálása, visszajelzések gyűjtése
-
Belső együttműködés: Közös munka a különböző részlegekkel a visszajelzések alapján történő fejlesztések érdekében.
-
Általános részleg támogatás: A részleg napi munkájának támogatása, operatív feladatok ellátása
-
Minőségi ügyfélkiszolgálás: Magas színvonalú, ügyfélközpontú kiszolgálás biztosítása minden csatornán
Elvárások:
-
Minimum 2 év ügyfélszolgálati tapasztalat
-
Folyékony angol, német és olasz nyelvtudás (írásban és szóban)
-
Magabiztos számítógépes ismeretek, különösen MS Office és Oracle
-
Kiváló problémamegoldó képesség, ügyfélorientált gondolkodás, empatikus hozzáállás
-
Jó szervezőkészség, multitasking és határidők betartása
-
Csapatban való együttműködésre való hajlam, alkalmazkodóképesség
Előnyök:
-
B2B kiskereskedelmi környezetben szerzett tapasztalat
-
Francia nyelv ismerete
-
Salesforce rendszerekben való jártasság
Amit kínálnak:
-
Bruttó 650.000 - 750.000 Ft közötti havi bér
-
Bejárási támogatás (30 Ft/km vagy 100% térítés tömegközlekedés esetén)
-
Stabil nemzetközi háttér, svájci központú működés
-
Teljes munkaidős alkalmazotti jogviszony
-
Home office lehetőség heti 2 napban (próbaidő után)
-
Betanítás és mentorálás a kezdetektől
-
Modern munkakörnyezet: laptop, mobiltelefon, 2 monitor
-
Kiemelkedő szerep az ügyfélélmény formálásában
-
Dinamikus, támogató csapat és folyamatos fejlődési lehetőség
-
Szakmai fejlődési lehetőségek, tréningek
-
Nyelvtanulás támogatása
Munkavégzés helye:
Munkaidő:
-
Teljes munkaidő, hétfőtől péntekig, irodai munkarend szerint rugalmasan
Jelentkezés módja:
-
Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésedet követően:
-
Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatodat és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilodat.
-
Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésedet, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.