- Többnyelvű ügyfélszolgálat: Első kapcsolattartóként fogadod B2B és B2C ügyfelek megkereséseit telefonon, e-mailben és online üzenetben. Professzionális kommunikáció angolul, németül és olaszul
- Termék- és szolgáltatási tanácsadás, értékesítés: Ügyféligények feltérképezése, személyre szabott megoldások ajánlása, értékesítési lehetőségek kihasználása
- Megrendelések és szolgáltatási kérések kezelése: Webes és EDI alapú rendelések feldolgozása, követése. Szolgáltatási igények (pl. DOA esetek) gyors és hatékony kezelése
- Panaszkezelés és problémamegoldás: Ügyfélpanaszok professzionális és empatikus kezelése, megoldások keresése
- Ügyféladatbázis és esettörténetek kezelése: Pontos ügyféladatok nyilvántartása, esettörténetek dokumentálása, visszajelzések gyűjtése
- Belső együttműködés: Közös munka a különböző részlegekkel a visszajelzések alapján történő fejlesztések érdekében.
- Általános részleg támogatás: A részleg napi munkájának támogatása, operatív feladatok ellátása
- Minőségi ügyfélkiszolgálás: Magas színvonalú, ügyfélközpontú kiszolgálás biztosítása minden csatornán
- Minimum 2 év ügyfélszolgálati tapasztalat
- Folyékony angol, német és olasz nyelvtudás (írásban és szóban)
- Magabiztos számítógépes ismeretek, különösen MS Office és Oracle
- Kiváló problémamegoldó képesség, ügyfélorientált gondolkodás, empatikus hozzáállás
- Jó szervezőkészség, multitasking és határidők betartása
- Csapatban való együttműködésre való hajlam, alkalmazkodóképesség
- B2B kiskereskedelmi környezetben szerzett tapasztalat
- Francia nyelv ismerete
- Salesforce rendszerekben való jártasság
- Bruttó 650.000 - 750.000 Ft közötti havi bér
- Bejárási támogatás (30 Ft/km vagy 100% térítés tömegközlekedés esetén)
- Stabil nemzetközi háttér, svájci központú működés
- Teljes munkaidős alkalmazotti jogviszony
- Home office lehetőség heti 2 napban (próbaidő után)
- Betanítás és mentorálás a kezdetektől
- Modern munkakörnyezet: laptop, mobiltelefon, 2 monitor
- Kiemelkedő szerep az ügyfélélmény formálásában
- Dinamikus, támogató csapat és folyamatos fejlődési lehetőség
- Szakmai fejlődési lehetőségek, tréningek
- Nyelvtanulás támogatása
- Kapuvár
- Teljes munkaidő, hétfőtől péntekig, irodai munkarend szerint rugalmasan
- Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
- Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatodat és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilodat.
- Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésedet, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.