.png)
- Kapcsolattartás külföldi ügyfelekkel emailen, telefonon
- Kereskedelmi folyamatok adminisztratív támogatása (megrendelések visszaigazolása, kezelése, felügyelete, vevői információk továbbítása a gyártáshoz, szállítmányozás felügyelete, dokumentációk előkészítése, nyilvántartások kezelése, számlázás)
- Reklamációkezelés
- Minimum középfokú iskolai végzettség
- Kommunikációképes angol nyelvtudás
- Magabiztos felhasználói szintű Microsoft Office használat
- Jó kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség
- Precíz munkavégzés, terhelhetőség
- B kategóriás jogosítvány
- Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
- Nettó 260.000 Ft/hó fizetés - 6 órás munkaidőnél, vagy 350.000 Ft/hó - 8 órás munkaidő esetén
- Azonnali munkakezdés
- Hosszú távú munkalehetőség
- Bejárási támogatás
- Szabad hétvégék
- Modern, fiatalos, családias csapat
- Alsónémedi
- 6 órás részmunkaidőben 08:00-14:00-ig, vagy 09:00-15:00-ig
- 8 órás teljes munkaidőben 07:00-15:00-ig, vagy 08:00-16:00-ig
- Küldje el számunkra önéletrajzát az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
- Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatát és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilját.
- Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezését, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.