Szeretnéd hasznosítani nemzetközi tapasztalataidat egy dinamikus IT-vállalat regionális pénzügyi csapatában?
Szívesen dolgoznál egy kisebb csapatban, miközben egy teljes régió pénzügyi működését alakítod és fejleszted?
Fontos számodra a rugalmasság és a szakmai diverzitás?
 
Amennyiben IGEN, most élhetsz ezzel a lehetőséggel!
 
Partnerünk egy dinamikusan fejlődő, információ-technológiai megoldásokkal foglalkozó vállalat, mely 2004 óta van jelen a piacon egy nemzetközi cégcsoport meghatározó tagjaként. Szakterülete a számítógépes rendszerek tervezése és az IT-szolgáltatások, mint például szoftverfejlesztés és szaktanácsadás.
 
Vedd kezedbe az 5 országot felölelő Közép-Kelet-európai régió pénzügyi folyamatainak irányítását az alábbi kulcspozícióban:
 
 
Regional Finance Manager (CEE)

Amiben kulcsszereped lesz:
 
  • Jelentések készítése és elemzése az anyavállalat részére, riportálás az 5 régiós országra vonatkozóan.
  • A napi könyvelési folyamatok felügyelete és koordinálása külsős könyvelőkkel együttműködve.
  • Capex, OPEX és Treasury ellenőrzése.
  • Előrejelzések készítése, éves és negyedéves költségvetés-tervezés.
  • Bérszámfejtés felügyelete és szoros kapcsolattartás a HR részleggel.
  • Számlázási és utalási folyamatok ellenőrzése, intercompany tranzakciók kezelése.
  • Éves zárási folyamatok irányítása, auditálások lebonyolítása.
  • Kapcsolattartás könyvvizsgálókkal és adóhatóságokkal.
  • Nemzetközi projektek pénzügyi támogatása a régióban.
Sikeres munkád érdekében az alábbiak a legfontosabbak:
 
  • Releváns főiskolai vagy egyetemi végzettség és mérlegképes könyvelői képesítés.
  • Legalább 5 év releváns szakmai tapasztalat, ebből 3 év nemzetközi környezetben (mátrix szervezetben).
  • IFRS és magyar számviteli szabályzatok ismerete.
  • Transzferár-szabályozás ismerete és tapasztalat intercompany tranzakciók kezelésében.
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás írásban és szóban.
  • Erős Excel ismeretek, BI-elemzési tapasztalat.
  • Hatékony kommunikációs készség, proaktív hozzáállás.
Rád szabták ezt a lehetőséget, amennyiben:
 
  • Nyitott vagy a kihívásokra, és szeretsz komplex problémák megoldásán dolgozni.
  • Energikus, motivált személyként szeretsz javítási és fejlesztési lehetőségeket azonosítani és azokon ötletelni.
  • A jövőben szívesen vállalnád a könyvelési rendszer kiépítésének és a csapat bővítésének feladatát.
Amivel Partnerünk honorál:
 
  • Felelősséghez illeszkedő fizetés és éves bónusz.
  • Cafeteria juttatások.
  • Rugalmas munkaidő és heti 3 nap home office lehetőség a munka-magánélet egyensúlyának támogatására.
  • Stabil nemzetközi háttér és fejlődési lehetőségek.
Munkavégzés helye: Budapest, 10. kerület
 
 
Jelentkezz egy kattintással, ANGOL nyelvű önéletrajzoddal: