Ragadja meg a lehetőséget, hogy építője legyen egy nagy múltú és széleskörű potenciállal rendelkező vállalat pénzügyi fejlesztésének!
 
Amennyiben olyan kihívást keres, melyben nemcsak egy meglévő rendszert kell működtetnie, hanem új pénzügyi struktúrákat is kiépíthet, Partnerünknek Önre van szüksége!
 
Az olasz tulajdonú, 1994 óta működő szolnoki faipari gyártó vállalat kiemelt szerepet tölt be a piacon, emellett nagy hangsúlyt fektet a folyamatos szervezetfejlesztésre és a folyamatok javítására.
 
Legyen most szervezője és irányítója a teljes pénzügyi területnek az alábbi kulcspozícióban:
 
 
PÉNZÜGYI IGAZGATÓ

Amivel Partnerünk támogatja az Ön személyes és szakmai sikerét:
 
  • Teljeskörű pénzügyi felelősséget és szakmai önállóságot nyújt egy 320 főt foglalkoztató, stabil nemzetközi vállalatnál.
  • Rendszer építési lehetőséggel: pénzügyi szabályozások és új rendszerek kialakítása által tud fejlődni és kiemelt szakmai sikereket elérni.
  • Kihívásokkal teli feladatkörrel: 5 kapcsolt vállalkozás pénzügyeinek összehangolása és az egész vállalati pénzügyi terület átfogó fejlesztése által.
  • Vezetői perspektíva: közvetlen riport a Group CFO és az Ügyvezető Igazgató felé, direkten 2 fő és indirekten egy 8 fős terület irányítása.
  • A felelősséghez illeszkedő juttatási csomaggal, melynek része a céges autó üzemanyag kártyával, valamint egy komplex egészségügyi biztosítási csomag (Medicover). 
Mivel járulhat hozzá a közös sikerhez?
 
  • Új pénzügyi szabályozások kidolgozása és implementálása, helyi szintű eljárások kidolgozása a pénzügyi megfelelésre és a kockázatkezelésre.
  • Teljeskörű pénzügyi tervezés, költségvetés rendszerezése és költségcsökkentési területek beazonosítása.
  • A 8 fős pénzügyi csapat koordinálása, szakmai támogatása és fejlesztése.
  • Stratégiai döntéshozatal támogatása az üzleti növekedés és hatékonyság előmozdítása érdekében.
  • A magyar adó- és áfa-megfelelőség felügyelete és teljesítése, beleértve az adókonszolidációs szempontokat, a transzferárakat és egyéb helyi adókat, illetékeket.
  • Új pénzügyi folyamatok, eszközök és rendszerek hatékony bevezetése, pénzügyi folyamatok fejlesztése.
  • Kapcsolattartás külső érdekelt felekkel, szorosan együttműködve az Ügyvezető Igazgatóval, rendszeres jelentést és információt biztosítva.
Ami fontos a munkakör sikeres betöltéséhez:
 
  • Felsőfokú végzettség pénzügyi, számviteli vagy közgazdasági területen.
  • Legalább 10 év pénzügyi tapasztalat és minimum 3-5 év vezetői gyakorlat.
  • Gyártó – preferáltan nemzetközi – vállalatnál szerzett releváns tapasztalat.
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás szóban és írásban.
  • Magabiztos Excel ismeretek és ERP tapasztalat.
  • Proaktív információ gyűjtés a szervezet minden szintjén, határozott kommunikáció.
  • Elemző gondolkodásmód, mely által a komplex rendszert gyorsan és hatékonyan átlátja.
  • „Hands-on” hozzáállás, mivel szükség esetén az operatív feladatokban is részt kell vállalni.
  • Stratégiai gondolkodás és jó üzleti érzék, üzleti partnerség.
Nagy pluszt jelent:
 
  • Olasz nyelvtudás.
Munkavégzés helye: Szolnok
 
Munkaidő: Kötetlen
 
 
Csatlakozzon az alábbi gombra kattintva Önéletrajz csatolásával és építsen egy olyan pénzügyi rendszert, amely stabil alapot biztosít a közös fejlődéshez: