- Termelési folyamatok adminisztrációs támogatása
- Termelési kimutatások és jelentések készítése (nap, heti, havi)
- Veszélyes és nem veszélyes hulladékok nyilvántartásának naprakész vezetése
- Üzemnaplók napi ellenőrzése és naprakész vezetése (elektronikusan)
- Termelésben alkalmazott eszközök rendelkezésre állásának ellenőrzése
- Telephelyről történő kiszállítások megrendelése, nyomonkövetése
- Termeléshez szükséges fogyóanyagok felhasználásának és rendelkezésre állásának nyomonkövetése, ellenőrzése
- Vállalatirányítási rendszer használata a feladatköréhez kapcsolódóan
- Kapcsolattartás a társosztályokkal és a koncessziós rendszer alvállalkozóival
- Minimum középfokú végzettség
- Legalább 1 év releváns tapasztalattal rendelkezik adminisztrációs területen
- Erős felhasználói szintű MS Office ismeretek (Excel, Word, PowerPoint)
- Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség
- együttműködésre való alkalmasság
- Proaktivitás
- „B” kategóriás jogosítvány
- Középfokú környezetvédelmi végzettség
- Versenyképes fizetés
- Cafetéria
- Bejárás támogatás
- Folyamatos fejlődési lehetőség
- Jó csapat
- Kecskemét – Ballószög
- Küldd el számunkra lehetőleg fényképes önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
- Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatod és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilod.
- Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésed, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.