Csatlakozz egy dinamikusan növekvő, nemzetközi hulladékgazdálkodási vállalathoz és légy részese a fenntartható jövő építésének, mint
 
OPERATÍV TELEPHELYVEZETŐ

Az alábbi feladatok várnak Rád:
  • A telephely mindennapi operatív irányítása és a munkavállalók felügyelete
  • A technológiai utasítások betartásának biztosítása
  • Munkaidő-beosztások és túlórák kezelése
  • Az eszközök műszaki állapotának figyelemmel kísérése, műszaki problémák megoldása
  • Minőségirányítási, környezetvédelmi és munkabiztonsági előírások felügyelete
  • Éves költségterv készítése
  • Telephelyi auditokra való felkészülés és aktív részvétel
  • A vállalat és a telephely képviselete szakmai rendezvényeken
Partnerünk elvárásai:
  • Felsőfokú végzettség (preferáltan gazdasági, logisztikai vagy mérnöki)
  • Legalább 5 év 20-30 fő koordinálásában szerzett tapasztalat
  • Telephely irányításában szerzett gyakorlat
  • Logisztikai területről szerzett vezetői tapasztalat
  • Középfokú szakmai angol nyelvtudás (angol nyelvű auditok levezénylése és vállalaton belüli kommunikáció során használatos)
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office programok)
Ezek meglétével kiemelkedsz a többi pályázó közül:
  • Környezetvédelmi szakirányú végzettség
  • Hulladékgazdálkodásban szerzett tapasztalat
  • Lean rendszerben szerzett munkatapasztalat
  • Német nyelvtudás
Amit az alapbéren felül munkádért biztosítanak:
  • Céges autó, üzemanyag kártyával, amely korlátlan belföldi magánhasználatra fordítható
  • Havi nettó 30.000 forint értékű SZÉP–kártya juttatás (próbaidő leteltét követően)
  • Kollektív balesetbiztosítás
  • Éves prémium
  • Munkavégzéshez szükséges laptop és mobiltelefon
Fontosabb információk a munkavégzéssel kapcsolatban:
  • Munkavégzés helye: Észak Pest vármegyei telephelyen
  • Munkavégzés ideje: Hétfőtől péntekig 8:00-16:20
Ez az a lehetőség, ahol nemcsak a karriered, de a jövő is zöldebb lehet! Töltsd fel legfrissebb szakmai önéletrajzodat a „Jelentkezés” gombra kattintva!