FŐBB FELADATOK:
- A vezető munkájának adminisztratív támogatása, napi egyeztetések.
- Személyi titkári feladatok, dokumentációk, prezentációk, riportok készítése.
- Megbeszélések, meetingek rögzítése, jegyzőkönyv és összefoglalók készítése.
- Vezetői megbeszélések szervezése, naptárkezelés.
- Elnökség szakmai támogatása.
- Központi email figyelése, levelek továbbítása, hivatalos levelek írása.
- Irodai dokumentációk, nyilvántartások, számlák, szerződések kezelése, kimutatások készítése, telefonkezelés.
- Tárgyalópartnerek és vendégek fogadása.
- Napi működéshez szükséges feladatok elvégzése.
- Eseti projektfeladatok ellátása, felettes megbízása alapján.
- Külföldi és belföldi utazások szervezése.
- Felsőfokú végzettség (preferáltan gazdasági szakról).
- 2-3 év felső vezetői asszisztensi tapasztalat.
- Aktív angol nyelvtudás szóban és írásban.
- Irodai alkalmazások (MS Office: Excel, Word, PowerPoint, Outlook) felhasználói szintű ismerete.
- Proaktív, precíz, önálló és felelősségteljes munkavégzés.
- Kiváló kommunikációs, kapcsolatteremtő és problémamegoldó készség.
- Multitasking képesség és talpraesettség.
AMIT MUNKÁD MEGBECSÜLÉSEKÉNT PARTNERÜNK KÍNÁL:
-
Versenyképes alapbér, amely tükrözi a szakmai tudásodat és elkötelezettségedet.
-
Kiemelkedő well-being juttatási csomag, hogy a munka és a magánélet egyensúlya mindig biztosított legyen.
- Rugalmas munkavégzési lehetőség, hogy könnyebben igazíthasd a munkádat a mindennapi életedhez és a saját ritmusodhoz.
-
Cafetéria támogatás, amely rugalmas juttatási lehetőségeket biztosít számodra.
-
Bejárási támogatás, hogy kényelmesen és költséghatékonyan juthass el a munkahelyedre.
-
Magán egészségbiztosítás, mert számítunk a hosszú távú egészségedre.
-
Kényeztető irodai masszázs, hogy minden nap frissen és feltöltődve végezhesd a munkádat.
Amennyiben az álláslehetőség felkeltette érdeklődésed, küldd el számunkra magyar nyelvű önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!