- Támogasd csapatukat a pénzügyi/értékesítői/fuvarszervezői adminisztráció elvégzésével
- Gondoskodj a kollegák zökkenőmentes külföldi utazásairól szállásfoglalással és autóbérléssel
- Fogadd telephelyükre érkező vevőket és biztosítsd előre szállásukat
- Szervezd meg a külföldről érkező gépek/alkatrészek szállítását
- Segítsd munkáddal a pénzügyi csapatot
- Legalább 1 év adminisztratív területen szerzett szakmai tapasztalat
- Felsőfokú végzettség
- Magabiztos középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt
- MS Office programok magabiztos használata
- B kategóriás jogosítvány
- Éves bónusszal ismerik el kiemelkedő teljesítményedet
- Céges laptop, mobiltelefon, hogy minden eszköz biztosítva legyen munkavégzésedhez
- Családias légkör és barátságos csapat biztosítja a gyors beilleszkedésedet
- Mindennapjaidat egy modernizált és felszerelt irodában töltheted
- Munkavégzés helye: Sóskút, Pest vármegye
- Munkavégzés ideje: hétfőtől péntekig 8:00-16:30-ig
Csatlakozz, és használd ki az új kihívások adta lehetőségeket egy stabil, támogató környezetben! Várjuk legfrissebb szakmai önéletrajzod feltöltését a "Jelentkezés" gombra kattintva!