Partnerünk több évtizede működő, tőkeerős nemzetközi nagyvállalat, melynek magyarországi leányvállalata újonnan induló brandhez keres kereskedelmi asszisztens csapatuk kiépítésére új munkatársat a helyi vezetők mellé.
 
Akár pályakezdők jelentkezését is várják
az alábbi pozícióba:
 
IRODAI ASSZISZTENS/ÉRTÉKESÍTÉSI TÁMOGATÓ

Főbb feladatok, munkák:
  • Ügyfél kiszolgálással kapcsolatos feladatok ellátása
  • Ügyféladatok és dokumentáció teljes körű vezetése és karbantartása
  • Ügyfélmegbízások teljesítése
  • Telefonon információszolgáltatás és adott megbízások elintézése, időpont egyeztetés
  • Ügyfelek fogadása és koordinálása
  • Megrendelések előkészítése és az ehhez tartozó irodai adminisztratív feladatok elvégzése
  • Rendezvények leszervezésben való közreműködés
Az álláshoz tartozó elvárások:
  • Minimum középfokú végzettség
  • Jó kommunikációs készség
  • Kiváló időbeosztási érzék
  • Nyitott személyiség
Az alábbi juttatási csomagot kínálja Partnerünk:
  • Nettó 280.000-640.000 Ft
  • 13. havi fizetés
  • Könnyen megközelíthető helyen és szép környezetben dolgozhatsz
  • Havi 4-6 alkalom Home Office lehetőség
  • Rugalmas munkavégzés
  • Támogató vezetőkkel rendszeres konstruktív együttműködés
  • Fejlődést biztosító cégkultúra, szakmai képzések jó hangulatú csapat
  • Karrierlehetőség Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő kereskedelmi cégénél értékesítés/kereskedelem irányba
  • Biztos háttér, kiemelkedő munkakörülmények
Munkavégzés pontos helye:
  • Budapest, XIII. kerület
Munkaidő:
  • Hétfőtől – péntekig napi 8 óra (Home Office lehetőséggel)
Amennyiben álláslehetőségünk felkeltette érdeklődésed,
küldd el számunkra magyar nyelvű önéletrajzodat
az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!