Szeretnél egy közel 120 fős, 28 éves múlttal rendelkező cégnél a választott HR szakmádban pályakezdőként tapasztalatot szerezni és hosszútávon fejlődni?
 
Ebben az esetben Téged keresünk, csatlakozz Megbízónkhoz azonnali munkakezdéssel és erősítsd a WELLTECH csapatát a következő munkakörben:
 
HR ASSZISZTENS
 

Az alábbi feladatok várnak Rád:
  • HR adminisztrációs feladatok ellátása, dokumentumok kezelése és rendszerezése
  • Toborzási és kiválasztási folyamat támogatása: álláshirdetések elkészítése és közzététele, jelöltek telefonos előszűrése, interjúk szervezése
  • Új munkavállalók beilleszkedésének támogatása, belépési folyamatok koordinálása, tájékoztatás és belépési dokumentumok előkészítése
  • Kollégákkal, gyakornokokkal való kapcsolattartás, felmerülő kérdéseikben való szakmai támogatás
  • HR nyilvántartó rendszer kezelése (HR Master) napi szinten
  • Társosztályokkal való együttműködés és a HR generalista napi szintű támogatása
Az álláshoz tartozó elvárások:
  • HR szakirányú végzettség és legalább 1 éves releváns szakmai tapasztalat akár gyakornoki státuszban
  • MS Office magabiztos használata (Word, Excel, Power Point)
  • Jó kommunikációs képesség szóban és írásban
  • Proaktív, precíz és önálló munkavégzés 
  • Megoldásorientált szemlélet, gyakorlatias gondolkodás
  • Empatikus, nyitott személyiség
  • Kiváló csapatjátékos
Megbízónk az alábbi juttatási csomaggal várja:
  • Dinamikus HR szakmai fejlődési lehetőség a HR generalista mentor segítségével
  • Hosszútávú munkalehetőség, alkalmazotti jogviszonyban Magyarország piacvezető épületautomatika cégénél
  • Pozícióhoz illeszkedő bérezés
  • Hangulatos irodai környezet 
  • Laptop, mobiltelefon magáncélú használatra is
Munkavégzés pontos helye:
  • 1036 Budapest, Bécsi út 85.
Munkaidő:
  • Teljes, 8 órás munkaidő (8.00-16.30)
Ha úgy érzed, rendelkezel ezekkel a tulajdonságokkal és szeretnél csatlakozni egy remek csapathoz, jelentkezz frissített önéletrajzoddal az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!