Érdekel az értékesítés világa és motivál a lehetőség, hogy új praktikákat sajátíts el tapasztalt kollégák mellett?
Szívesen lennél tagja egy közvetlen, befogadó sales csapatnak és vennél részt az ügyfelek számára kiemelkedő szolgáltatási élmény nyújtásában?
 
Partnerünk egy német központú vállalat, amely üzemanyag- és szervizkártyák, valamint ügyfélre szabott termékpaletták értékesítésével foglalkozik Európa-szerte 42 országban, szállítmányozó-és gépjárművel közlekedő vállalatok részére.
 
A cég folyamatos bővülésen megy át, ennek apropóján várják most csapatuk legújabb tagját - teljes-vagy részmunkaidőben, hibrid munkavégzéssel - az alábbi pozícióba:
 
 
SALES SUPPORT MUNKATÁRS

Amiben számít Rád a csapat:
 
  • Új vállalati ügyfelek felkutatása, e-mailben és telefonon keresztül a termékek, szolgáltatások bemutatása.
  • Egyedi ügyféligények felderítése és az azoknak megfelelő termék- és szolgáltatáspaletta összeállítása.
  • Időpontok szervezése az értékesítő kollégák számára potenciális ügyfeleknél történő tárgyalásokra.
  • Területi értékesítők részére segítségnyújtás: adminisztratív teendők ellátásában, árajánlatok kalkulálásában és elkészítésében - mindezt lehetőséged lesz megtanulni, ha még nincs benne tapasztalatod.
  • Értékesítői tevékenység és ügyfél-adatok regisztrálása a CRM rendszerben, majd azok nyomon követése.
Amire a sikeres munkád érdekében szükség lesz:
 
  • Főiskolai végzettségre (vagy folyamatban lévő tanulmányokra az utolsó félévedben), ideálisan logisztikai vagy gazdasági szakirányon.
  • Minimum 1-2 éves tapasztalatra értékesítéshez kapcsolódó munkakörben (ez gyakornoki pozícióban eltöltött tapasztalat is lehet).
  • Középfokú angol nyelvtudásra, elsősorban írásban (a szakmai anyagok értelmezéséhez és tréningeken való részvételhez).
  • Magabiztos felhasználói szintű számítógépes ismeretekre, különös tekintettel az Excel-re.
  • Akkor fogsz tudni hamar sikereket elérni, hogyha szeretnél és hajlandó vagy tanulni, sok új információt magadba szívni, valamint, ha nyitottan állsz az ügyfelekhez, értően hallgatod meg őket és szívesen kezdeményezel feléjük kommunikációt.
  • A legfontosabb, hogy lehetőségeket láss meg problémák helyett - ilyen hozzáállással garantált lesz a kiemelkedő eredményed.
Amivel Partnerünk megbecsül Téged és a munkádat:
 
  • A stabil alapbér mellett negyedéves- és éves bónuszokat érhetsz el, mellyel a fizetésedet megduplázhatod.
  • Cafeteria juttatást és fix 13. havi bért nyújtanak.
  • Hibrid munkavégzés lehetőségével (3 nap home office/2 nap iroda).
  • Kiszámítható és kiegyensúlyozott munkaidő beosztással, valamint rugalmasan teljes vagy részmunkaidő (minimum 30 óra) lehetőségével.
  • Számos vállalaton belüli karrier lehetőség, valamint igény szerint külföldi munkavégzési lehetőség is vár Rád.
  • Stabilitásra és biztos háttérre számíthatsz, amely által hosszútávú út nyílik meg számodra egy összetartó csapatban.
  • Folyamatos segítséget és mentorálást kapsz mind a területspecifikus, mind az általános értékesítés szemszögéből.
  • Az irodai napokat exkluzív irodai környezetben tudod eltölteni, ahol a szép panoráma és a cég saját baristája teszi kellemesebbé a munkaközi szüneteket.
Munkavégzés helye: Budapest 5. kerülete (novembertől új irodába költöznek - a 13. kerületbe, az Árpád híd pesti hídfőjéhez), heti 3 nap home office lehetőséggel.
 
Munkaidő: Teljes- vagy részmunkaidő (minimum 30 óra) megegyezés szerint. Általános munkaidő: 8:00-16:00.
 
 
Jelentkezz most magyar és angol Önéletrajzod csatolásával az alábbi gombra kattintva: