Partnerünk, a Társ-95 Kft. több mint 25 éve meghatározó szereplője az acélszerkezet-gyártás és generálkivitelezés hazai piacának. Debreceni székhelyű, dinamikusan fejlődő vállalatként folyamatosan azon dolgoznak, hogy innovatív megoldásokkal, precíz mérnöki munkával és elhivatott szakembereikkel számos kiemelkedő hazai és nemzetközi projektet valósítsanak meg.
 
Most a lakatoságazat anyag- és szolgáltatásbeszerzésének, valamint az adminisztratív és ügyviteli feladatok ellátásának támogatására keresik új munkatársukat az alábbi pozícióba:
 
BESZERZŐ – ÜGYVITELI ASSZISZTENS

Feladataid lesznek:
  • A lakatoságazat anyagszükségletének felmérése, összeállítása és naprakészen tartása
  • Ajánlatkérések előkészítése és kiküldése, beérkező ajánlatok összehasonlítása és kiértékelése; szükség esetén részvétel az ártükör elkészítésében
  • Megrendelések előkészítése, egyeztetése és folyamatos nyomon követése
  • Kapcsolattartás a beszállítókkal és a raktárral; az eltérések, késedelmek és hibás szállítások kezelése
  • A megrendelésekhez kapcsolódó dokumentumok, műbizonylatok és számlák kezelése, rögzítése és továbbítása
  • A vezető napi munkájának operatív támogatása: információk rendszerezése, megbeszélések és találkozók időzítése
  • Beérkező e-mailek és postai küldemények kezelése
  • Általános irodai és adminisztratív feladatok ellátása
  • Látogatók fogadása, valamint céges rendezvények és események szervezésének támogatása
  • Az iroda rendezettségének biztosítása, az irodai eszközök és fogyóeszközök utánrendelése
A pozíció betöltéséhez szükséges:
  • Legalább középfokú végzettség logisztikai vagy kereskedelmi szakirányon
  • 3-5 év szakmai tapasztalat beszerzési vagy ügyviteli területen
  • Magabiztos MS Office-ismeret 
  • Kiemelkedő adminisztrációs pontosság és precizitás
  • Kiváló kommunikációs és együttműködési készség
  • Önálló, rendszerszemléletű és proaktív munkavégzés
  • Megbízhatóság, felelősségteljes hozzáállás
  • Csapatszellem és jó együttműködési attitűd
Előnyt jelent:
  • Vállalatirányítási rendszerek ismerete
  • Angol és/vagy német nyelvtudás
  • B kategóriás jogosítvánnyal
Amit Partnerünk kínál:
  • Versenyképes fizetés
  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség, biztos vállalati háttérrel
  • Teljes munkaidős foglalkoztatást irodai jelenléttel, egy műszakos munkarendben
  • Munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítását (díjmentes internet- és telefonhasználat)
  • Napi melegétkezést
  • Változatos feladatokat és fejlődési lehetőséget
  • Felelősségteljes, önálló munkakört
  • Barátságos, támogató csapatot és családias munkakörnyezetet
 
Munkavégzés helye: Debrecen
 
Jelentkezés módja:
Küldd el számunkra magyar nyelvű szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
 
Mi történik a jelentkezésedet követően?
A beérkezett jelentkezéseket megtekintés nélkül automatikusan továbbítjuk partnerünk felé. Ezután már megbízónk veszi át a jelentkezésed kezelését, így a kiválasztási folyamat következő lépéseiben mi már nem veszünk részt.