Partnerünk, egy megbízható, modern szemléletű hazai vállalat nagyvállalati ügyfelek IT működését támogatja magas szakmai színvonalon. Most bővülő csapatukba keresnek
ITSM FOLYAMATGAZDA
szakembert, kiemelt konfigurációmenedzsment (CMDB) fókuszszal. A szerep kulcsfontosságú az IT szolgáltatások átláthatóságának, pontosságának és hatékony működtetésének biztosításában.
- ITSM folyamatok – különösen a konfigurációmenedzsment – tulajdonlása, kialakítása, fejlesztése és folyamatos optimalizálása.
- A folyamatok dokumentálása, szabványosítása, működési keretrendszerek kialakítása.
- Szoros együttműködés az IT üzemeltetési csapatokkal és üzleti egységekkel a folyamatok hatékony működtetéséért.
- KPI-ok, SLA-k és teljesítménymutatók folyamatos monitorozása, riportok készítése.
- ITIL alapelvek alkalmazása a szervezetben, a folyamatérettség fejlesztése.
- Auditok, compliance feladatok és kontrollok támogatása.
- Végzettség és nyelvtudás: Felsőfokú végzettség informatikai vagy gazdasági területen.
- Szakmai angol nyelvtudás.
- Szakmai tapasztalat: Minimum 5 év releváns ITSM tapasztalat nagyvállalati környezetben, különösen konfigurációmenedzsment területén.
- Pénzintézeti környezetben szerzett tapasztalat előnyt jelent.
- ITIL folyamatok és azok összefüggéseinek elméleti és gyakorlati ismerete.
- Szabályzatkészítési, folyamatleírási gyakorlat.
- ITSM rendszer implementációs tapasztalat.
- CMDB eszközök és konfigurációs struktúrák ismerete.
- Rendszerszemlélet, hatékony problémamegoldó attitűd.
- Kiváló kommunikációs és együttműködési készség.
- Proaktív hozzáállás, helyzetfelismerés, kezdeményezőkészség.
- Precizitás, analitikus gondolkodás, strukturált munkavégzés.
- Magas szintű tervezési és szervezési képességek.
- Stabil, szakmailag érett szervezeti háttér.
- Komplex, felelősségteljes szakmai kihívások és folyamati szintű döntési lehetőségek.
- Támogató, együttműködő szakértői csapat.
- Fejlődési lehetőség, továbbképzések, ITIL érettségi szint emelésében való aktív részvétel.
- Budapest, hibrid munkavégzés - heti 2-3 nap személyes jelenlét