Partnerünk a hazai autóipar egyik meghatározó importőri és értékesítést támogató vállalata, amely több nemzetközi márka képviseletét látja el, és dinamikusan növekvő jelenléttel rendelkezik Magyarországon. Modern, többmárkás környezetben, stabil háttérrel működő szervezetükben az értékesítési csapat bővülés alatt áll.
 
4 fős csapatukba keresünk új munkatársat
 
SALES SUPPORT SPECIALIST
 
pozícióba, aki szerepet vállalna az értékesítési folyamatok adminisztratív és operatív támogatásában, valamint az ügyfélkapcsolatok hatékony menedzselésében.

A következő feladatokban számítanak Rád:
  • Ügyfelek kezelése telefonon és e-mailben, új ügyfelek felkutatása (hideghívások)
  • Időpontok egyeztetése az értékesítési kollégák számára, CRM rendszer naprakész vezetése
  • Ajánlatok és megrendelések előkészítése, kiküldése és nyomon követése
  • Riportok, kimutatások és értékesítési dokumentumok összeállítása
  • Szerződések előkészítése, ellenőrzése, archiválása, számlázási és adminisztratív feladatok ellátása
  • Okmányirodai ügyintézés (gépjármű-átírás, finanszírozási dokumentumok)
  • Együttműködés a társosztályokkal (logisztika, pénzügy, marketing), közjegyzői bejegyzések intézése
Pozíció betöltésének feltételei:
  • Legalább középfokú végzettség 
  • Legalább 1-3 éves tapasztalat értékesítést támogató munkakörben 
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás (belső vállalati kommunikáció, leányvállalatokkal történő kapcsolattartás, gyártókkal való egyeztetés stb.)
  • MS Office magas szintű ismerete (kiemelten Excel), CRM rendszerek használatában szerzett jártasság
Előnyt jelent:
  • Gazdasági vagy kereskedelmi területen szerzett végzettség 
Amit Partnerünk kínál:
  • Tapasztalati szintnek megfelelő alapbér
  • Cafeteria (havi nettó 30.000 Ft SZÉP Kártya)
Munkavégzés helye:
  • Budapest, 12. kerület (a MOM Park közelében)
Munkaidő:
  • Hétfőtől péntekig 8:30 - 17:00 
Amennyiben érdekel a pozíció, küldd el frissített önéletrajzodat a „Jelentkezés” gombra kattintva!