Szeretsz segíteni, hogy a technológia gördülékenyen működjön, és a kollégák zökkenőmentesen végezhessék a munkájukat? Érdekel az IT támogatás, rendszerek és eszközök működésének optimalizálása?
 
Partnerünk, a Große-Vehne Trucknet, kecskeméti telephelyére keres új kollégát, aki gondoskodik arról, hogy a munkatársak zavartalanul használhassák informatikai rendszereiket (Office, vállalati alkalmazások, telefonok, nyomtatók stb.). Feladataiddal közvetlenül hozzájárulsz a vállalat hatékony és problémamentes működéséhez az alábbi pozícióban:
 
1ST LEVEL IT HELPDESK
 

Feladataid lesznek:
  • IT-bejelentések és problémák fogadása – 1st Level Support
  • Beérkező ticket-ek rögzítése, elemzése és megoldása
  • Összetettebb hibák továbbítása a 2nd/3rd Level IT csapat felé
  • Felhasználói kérdések és kisebb karbantartások támogatása
Elvárások:
  • Informatikai végzettség
  • 1–3 év szakmai tapasztalat IT support, helpdesk vagy felhasználói támogatás területén
  • Magabiztos Windows környezet ismeret (Active Directory, e-mail, MS Office)
  • Tapasztalat vállalati alapalkalmazások (pl. TMS, WMS) és jegykezelő rendszerek használatában
  • Angol vagy német nyelvtudás szóban és írásban a mindennapi munkavégzéshez
  • Kiváló kommunikáció, problémamegoldó készség, csapatmunkára való alkalmasság
Amit kínálnak:
  • Modern IT-környezet egy dinamikusan fejlődő logisztikai vállalatnál
  • Folyamatos szakmai fejlődési lehetőségek
  • Támogató, barátságos, összetartó csapat
Munkavégzés helye:
  • Kecskemét
Jelentkezés módja:
  • Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésedet követően?
  • A beérkezett jelentkezéseket megtekintés nélkül automatikusan továbbítjuk partnerünk felé. Ezután már megbízónk veszi át a jelentkezésed kezelését, így a kiválasztási folyamat következő lépéseiben mi már nem veszünk részt.