Partnerünk, egy folyamatosan megújuló egészségügyi cégcsoport komplex feladatkör ellátására keres átlagon felüli képességekkel rendelkező munkatársat a cégcsoport egészségügyi szolgáltató, termékforgalmazó és integratív wellness központja számára szervezési, adminisztratív és ügyfélszolgálati feladatok ellátására az alábbi munkakörbe:
FRONT OFFICE MUNKATÁRS
Feladatok:
- Műszakok tervezése és szervezése az egészségügyi dolgozók számára
- Foglalkozás-egészségügyi beutalók feldolgozása, időpontok kezelése és optimalizálása, kapcsolattartás megbízókkal és szakemberekkel
- Telefonos megkeresések kezelése, vizsgálati és szakorvosi időpontok rögzítése, tájékoztatás, ajánlatadás, leletek továbbításának felügyelete, reklamációk kezelése
- Termékekre és mobil szűrésekre érkező megkeresések rögzítése, ajánlatadás, rendelések felvétele és kiszállítások intézése
- Ügyfelek fogadása a wellness központban, tájékoztatás, irányítás, létesítmény működésének támogatása
- Általános adminisztratív és koordinációs feladatok ellátása (logisztika, számlázás, eszköznyilvántartás)
Az állás betöltéséhez szükséges:
- Középfokú végzettség
- Minimum 3–5 év szakmai tapasztalat komplex feladatok ellátásában egészségügyi, front office vagy adminisztratív területen
- Társalgási szintű angol nyelvtudás
- Kiváló kommunikációs készség, kedvesség, igényes megjelenés
- Erős prioritás- és időmenedzsment, stressztűrés, felelősségvállalás
- Precíz, megbízható adminisztratív munkavégzés, monotonitás tűrése, önállóság
- Multitasking, gyors feladatváltás és párhuzamos figyelemmegosztás képessége
- Nyitottság az újdonságokra, proaktív (“doer”) hozzáállás, rugalmasság és sokoldalúság
- Kooperatív kommunikáció, mátrix szervezetben és távoli együttműködésben szerzett jártasság
- Gyors tanulás, jó problémamegoldó és erős rendszerszintű átlátóképesség, AI-eszközök iránti nyitottság
Előnyt jelent:
- Tapasztalat egészségügyi szolgáltatónál, magánklinikán, diagnosztikai vagy foglalkozás-egészségügyi központban
- Wellness/gyógyászati központ, illetve orvostechnikai termékeket forgalmazó vállalat adminisztratív vagy ügyfélkezelési területén szerzett gyakorlat
Partnerünk ajánlata:
- Versenyképes juttatások, a munkába járás támogatása
- Magán egészségbiztosítás
- Egészségügyi és wellness szolgáltatások és termékek dolgozói áron vagy ingyenes juttatásként
- Változatos munka, újabb lehetőségek a cégcsoporton belül
- Kis szervezet, családias légkör
- Döntően önálló munka
Munkaidő: hétfőtől-péntekig 9.30-18.00-ig
Munkavégzés helye: elsősorban a Campona Üzletközpontban, alkalmanként a Kolosy téren, időszakosan pedig home office lehetőséggel
Jelentkezés módja:
Kérjük, küldje el magyar nyelvű szakmai önéletrajzát az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezést követően?
A beérkezett pályázatokat megtekintés nélkül, automatikusan továbbítjuk partnerünk részére. Ezt követően a jelentkezés kezelését már partnerünk veszi át, így a kiválasztási folyamat további szakaszaiban mi nem veszünk részt.