Partnerünk, egy folyamatosan megújuló egészségügyi cégcsoport komplex feladatkör ellátására keres  átlagon felüli képességekkel rendelkező munkatársat a cégcsoport egészségügyi szolgáltató, termékforgalmazó és integratív wellness központja számára szervezési, adminisztratív és ügyfélszolgálati feladatok ellátására az alábbi munkakörbe:
 
FRONT OFFICE MUNKATÁRS

Feladatok:
  • Műszakok tervezése és szervezése az egészségügyi dolgozók számára
  • Foglalkozás-egészségügyi beutalók feldolgozása, időpontok kezelése és optimalizálása, kapcsolattartás megbízókkal és szakemberekkel
  • Telefonos megkeresések kezelése, vizsgálati és szakorvosi időpontok rögzítése, tájékoztatás, ajánlatadás, leletek továbbításának felügyelete, reklamációk kezelése
  • Termékekre és mobil szűrésekre érkező megkeresések rögzítése, ajánlatadás, rendelések felvétele és kiszállítások intézése
  • Ügyfelek fogadása a wellness központban, tájékoztatás, irányítás, létesítmény működésének támogatása
  • Általános adminisztratív és koordinációs feladatok ellátása (logisztika, számlázás, eszköznyilvántartás)
Az állás betöltéséhez szükséges:
  • Középfokú végzettség
  • Minimum 3–5 év szakmai tapasztalat komplex feladatok ellátásában egészségügyi, front office vagy adminisztratív területen
  • Társalgási szintű angol nyelvtudás
  • Kiváló kommunikációs készség, kedvesség, igényes megjelenés
  • Erős prioritás- és időmenedzsment, stressztűrés, felelősségvállalás
  • Precíz, megbízható adminisztratív munkavégzés, monotonitás tűrése, önállóság
  • Multitasking, gyors feladatváltás és párhuzamos figyelemmegosztás képessége
  • Nyitottság az újdonságokra, proaktív (“doer”) hozzáállás, rugalmasság és sokoldalúság
  • Kooperatív kommunikáció, mátrix szervezetben és távoli együttműködésben szerzett jártasság
  • Gyors tanulás, jó problémamegoldó és erős rendszerszintű átlátóképesség, AI-eszközök iránti nyitottság
Előnyt jelent:
  • Tapasztalat egészségügyi szolgáltatónál, magánklinikán, diagnosztikai vagy foglalkozás-egészségügyi központban
  • Wellness/gyógyászati központ, illetve orvostechnikai termékeket forgalmazó vállalat adminisztratív vagy ügyfélkezelési területén szerzett gyakorlat
Partnerünk ajánlata:
  • Versenyképes juttatások, a munkába járás támogatása
  • Magán egészségbiztosítás
  • Egészségügyi és wellness szolgáltatások és termékek dolgozói áron vagy ingyenes juttatásként
  • Változatos munka, újabb lehetőségek a cégcsoporton belül 
  • Kis szervezet, családias légkör
  • Döntően önálló munka
Munkaidő: hétfőtől-péntekig 9.30-18.00-ig
 
Munkavégzés helye: elsősorban a Campona Üzletközpontban, alkalmanként a Kolosy téren, időszakosan pedig home office lehetőséggel
 
Jelentkezés módja:
Kérjük, küldje el magyar nyelvű szakmai önéletrajzát az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
 
Mi történik a jelentkezést követően?
A beérkezett pályázatokat megtekintés nélkül, automatikusan továbbítjuk partnerünk részére. Ezt követően a jelentkezés kezelését már partnerünk veszi át, így a kiválasztási folyamat további szakaszaiban mi nem veszünk részt.