Partnerem egy japán gyökerekkel rendelkező, környezettudatos ipari csomagolási vállalat, amely mérnöki innovációra építve fejleszt visszaforgatható, nagy teherbírású megoldásokat.

Magyarországi csapatuk olyan iparágakat szolgál ki, mint az autóipar, a vegyipar, a gépészet és az elektronikai szektor, ahol ügyfeleik számára egyedi, megbízható és hatékony csomagolási rendszereket hoznak létre.

Ambiciózus céljuk, hogy Európa vezető ipari csomagolási beszállítójává váljanak. A hazai gyártás jelenleg induló szakaszban van, erős lengyel értékesítési támogatással és folyamatosan fejlődő technológiai háttérrel – így most kivételes lehetőség nyílik egy dinamikusan épülő, hosszú távra tervező szervezethez csatlakozni

IRODAI ÉS PÉNZÜGYI KOORDINÁTOR

pozícióba.


Feladataid lesznek:
  • Gyártási adminisztratív feladatok: gyártási és szerződéses dokumentumok rendszerezése, költségek és belső bizonylatok rögzítése, jóváhagyási folyamatok kezelése, termelési adatok naprakészen tartása
  • Beszerzés támogatása: megrendelések rögzítése és visszaigazolása, készletszintek követése, utánrendelések intézése, beérkező áruk adminisztrációja; munkavédelmi ruházat beszerzése (igényfelmérés, ajánlatkérés, beszállítók versenyeztetése)
  • Logisztikai osztály támogatása: szállítási dokumentumok kiállítása és egyeztetése, ajánlatkérések kezelése és szállítási határidők koordinálása
  • Pénzügyi adminisztráció: tranzakciók és utalások előkészítése, számlázási és fizetési egyeztetések, dokumentumok rendszerezése, kapcsolattartás a könyveléssel a havi és éves zárásokhoz
  • Környezetvédelmi adminisztráció: hulladékgazdálkodási nyilvántartások és kötelező adatszolgáltatások kezelése
Amit partnerem elvár:
  • Középfokú végzettség
  • A gyártási folyamatok és a felhasznált alapanyagok alapvető ismerete
  • ERP vállalatirányítási rendszer alapfokú ismerete és használati gyakorlata
  • Legalább 3 év adminisztratív tapasztalat gyártási környezetben
  • Stabil pénzügyi ismeretek és pénzügyi folyamatokban való jártasság
  • Utazási hajlandóság (külföldi szakmai gyárlátogatások)
  • Magabiztos, középfokú angol nyelvtudás
  • MS Office számítógépes programok magabiztos használata
  • B kategóriás jogosítvány
Előny, de nem elvárás:
  • Székesfehérvári lakcím vagy tartózkodási hely
  • 1–3 év vezetői tapasztalat
Amit Partnerem kínál:
  • Tapasztalati szinthez igazodó alapbér
  • Havi nettó 25.000 Ft SZÉP kártya juttatás
  • Céges laptop és mobiltelefon
  • Home Office lehetőség
  • Stabil, nemzetközi hátterű vállalat, ahol a magyarországi zöldmezős beruházás bővülésében kulcsszerepet tölthetsz be
  • Lapos szervezeti struktúra, közvetlen döntési folyamatok, rálátás a teljes fejlesztési ciklusra
  • Innovatív, családias légkör
  • Külföldi gyárlátogatási lehetőségek, szakmai fejlődés és nemzetközi tapasztalatszerzés
Munkavégzés helye:
  • Székesfehérvár
Munkaidő:
  • Hétfőtől péntekig 8:00-16:30
Ha szeretnél részese lenni egy folyamatosan fejlődő, nemzetközi környezetnek, ahol szakmai teljesítményedet valóban értékelik, küldd el frissített önéletrajzodat a "JELENTKEZÉS" gombra kattintva!