Partnerem egy japán gyökerekkel rendelkező, környezettudatos ipari csomagolási vállalat, amely mérnöki innovációra építve fejleszt visszaforgatható, nagy teherbírású megoldásokat.
Magyarországi csapatuk olyan iparágakat szolgál ki, mint az autóipar, a vegyipar, a gépészet és az elektronikai szektor, ahol ügyfeleik számára egyedi, megbízható és hatékony csomagolási rendszereket hoznak létre.
Ambiciózus céljuk, hogy Európa vezető ipari csomagolási beszállítójává váljanak. A hazai gyártás jelenleg induló szakaszban van, erős lengyel értékesítési támogatással és folyamatosan fejlődő technológiai háttérrel – így most kivételes lehetőség nyílik egy dinamikusan épülő, hosszú távra tervező szervezethez csatlakozni
IRODAI ÉS PÉNZÜGYI KOORDINÁTOR
pozícióba.
-
Gyártási adminisztratív feladatok: gyártási és szerződéses dokumentumok rendszerezése, költségek és belső bizonylatok rögzítése, jóváhagyási folyamatok kezelése, termelési adatok naprakészen tartása
-
Beszerzés támogatása: megrendelések rögzítése és visszaigazolása, készletszintek követése, utánrendelések intézése, beérkező áruk adminisztrációja; munkavédelmi ruházat beszerzése (igényfelmérés, ajánlatkérés, beszállítók versenyeztetése)
-
Logisztikai osztály támogatása: szállítási dokumentumok kiállítása és egyeztetése, ajánlatkérések kezelése és szállítási határidők koordinálása
-
Pénzügyi adminisztráció: tranzakciók és utalások előkészítése, számlázási és fizetési egyeztetések, dokumentumok rendszerezése, kapcsolattartás a könyveléssel a havi és éves zárásokhoz
-
Környezetvédelmi adminisztráció: hulladékgazdálkodási nyilvántartások és kötelező adatszolgáltatások kezelése
- Középfokú végzettség
- A gyártási folyamatok és a felhasznált alapanyagok alapvető ismerete
- ERP vállalatirányítási rendszer alapfokú ismerete és használati gyakorlata
- Legalább 3 év adminisztratív tapasztalat gyártási környezetben
- Stabil pénzügyi ismeretek és pénzügyi folyamatokban való jártasság
- Utazási hajlandóság (külföldi szakmai gyárlátogatások)
- Magabiztos, középfokú angol nyelvtudás
- MS Office számítógépes programok magabiztos használata
- B kategóriás jogosítvány
- Székesfehérvári lakcím vagy tartózkodási hely
- 1–3 év vezetői tapasztalat
- Tapasztalati szinthez igazodó alapbér
- Havi nettó 25.000 Ft SZÉP kártya juttatás
- Céges laptop és mobiltelefon
- Home Office lehetőség
- Stabil, nemzetközi hátterű vállalat, ahol a magyarországi zöldmezős beruházás bővülésében kulcsszerepet tölthetsz be
- Lapos szervezeti struktúra, közvetlen döntési folyamatok, rálátás a teljes fejlesztési ciklusra
- Innovatív, családias légkör
- Külföldi gyárlátogatási lehetőségek, szakmai fejlődés és nemzetközi tapasztalatszerzés
- Székesfehérvár
- Hétfőtől péntekig 8:00-16:30