
- Back office és adminisztratív feladatok ellátása, valamint a CRM rendszer naprakész vezetése
- Aktív részvétel a vállalat értékesítési céljainak megvalósításában, azok nyomon követésében és eredményességük ellenőrzésében
- Árajánlatok elkészítése és kiadása meglévő és potenciális partnerek számára
- Kereskedelmi és operatív folyamatok koordinálása
- Marketing anyagok előkészítése és koordinálása, valamint kapcsolattartás az ügynökségekkel
- Kapcsolattartás belső részlegekkel és külföldi partnerekkel
- Beszámolók és riportok készítése a vezetőség számára
- Felsőfokú végzettség
- Legalább 2-3 éves szakmai tapasztalat kereskedelmi és/vagy back office területen
- Felsőfokú olasz nyelvtudás (aktív szóban és írásban)
- Társalgási szintű angol nyelvtudás (aktív szóban és írásban)
- Stratégiai szemlélet
- Erős adminisztratív készségek, precizitás és szervezettség, határidők pontos betartása
- Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség
- Magas fokú önállóság
- Vezetői engedély: B kategória
- Utazási hajlandóság (külső telephelyek látogatása)
- Felsőfokú végzettség nemzetközi kapcsolatok vagy kereskedelem és marketing szakon
- Pozícióhoz illeszkedő bérezés
- Heti egy nap Home Office lehetőség
- Stabil, társadalmilag hasznos tevékenységet végző szervezet háttere
- Fejlődési lehetőség egy bővülő szervezetben
- Önálló, felelősségteljes munkakör, közvetlen hatással a vállalat eredményeire
- Barátságos, támogató munkakörnyezet és együttműködő csapat