
- Belföldi ügyfelekkel való folyamatos kapcsolattartás, ügyfélkérések kezelése
- Megrendelések rögzítése, nyomon követése és adminisztrációja SAP rendszerben
- Reklamációk kezelése, dokumentálása és továbbítása az érintett területek felé
- Készletek nyilvántartása, gyártással való egyeztetés a rendelés teljesíthetőségéről
- Számlázási és szállítólevél-készítési feladatok ellátása
- CRM rendszer (Mini CRM) pontos és napi szintű használata
- Piaci információk, vevői visszajelzések gyűjtése és továbbítása a termékfejlesztési / értékesítési csapat felé
- Kapcsolattartás beszállítókkal, dokumentációk kezelése
- Adminisztratív háttértámogatás a kereskedelmi és sales csapat számára
- Felsőfokú gazdasági végzettséggel rendelkezel
- Legalább 2–3 év tapasztalatod van kereskedelmi vagy értékesítési asszisztensi munkakörben, kereskedelmi vagy gyártó vállalatnál
- Magabiztosan használod a vállalatirányítási rendszert (ERP)
- Kiváló MS Office, különösen Excel ismeretekkel rendelkezel
- Pontosan, megbízhatóan és precízen adminisztrálsz
- Jó kommunikációs készséggel bírsz, udvarias és professzionális ügyfélkezeléssel
- Önállóan és csapatban is hatékonyan dolgozol
- Orvostechnikai eszközök értékesítésében van tapasztalatod
- Orvostechnikai vagy gyártó cégnél dolgoztál
- Ismered a fogászati implantátum termékeket
- Rendelkezel angol nyelvtudással
- Kiemelkedően jó, családias, barátságos és segítőkész, kulturált közösségben dolgozhatsz
- Biztosítják számodra a szakmai és professzionális fejlődést
- Továbblépési lehetőséget biztosítanak Számodra
- Támogatják a teljes körű beilleszkedésedet, ha szorgalmaddal és szakértelmeddel a csapat mellett állsz
- Emberileg és szakmailag egyaránt megbecsülésre számíthatsz
- Lehetőségeikhez mérten anyagi elismerést is biztosítanak
- A munkádhoz szükséges korszerű CNC-, robottechnikai és informatikai eszközöket rendelkezésedre bocsátják
- Igény esetén rugalmasan alkalmazkodnak a jogos és teljesíthető elvárásaidhoz
- Autóval (parkolóhelyet biztosítanak)
- Tömegközlekedéssel: 4-es, 44-es autóbuszok