Érdekel, hogyan működik egy világméretű vállalat pénzügyi háttere a számok mögött?
Szeretnél egy stabil, nemzetközi háttérrel rendelkező SSC-ben fejlődni a szállítói számlák kezelésének területén?
 
Akkor ez a lehetőség neked szól!
 
Partnerünk, a  CRH Üzleti Szolgáltatási Központ Kft., a világ második legnagyobb építőanyag-gyártó vállalatának, a CRH csoportnak a tagja, amely világszerte 31 országban közel 89 000 munkavállalót foglalkoztat. A 2016-ban Budapesten alapított Üzleti Szolgáltató Központjuk pénzügyi szolgáltatásokat nyújt az Észak-Dunai klaszter vállalatai számára.
 
Bővülő csapatukba keresnek most új munkatársat az alábbi munkakörbe:
 
ACCOUNTS PAYABLE SPECIALIST

A pozíció célja:

A beérkező számlák pontos és időben történő rögzítése a folyamatok hatékonyságának maximalizálása és a szerződéses megfelelőség biztosítása érdekében.
 
Feladataid lesznek:
  • Szállítói számlák feldolgozása, ellenőrzése és nyomon követése
  • Megrendelések, áruátvételek, számlák vagy kifizetések közötti eltérések kezelése
  • Szállítói és belső ügyfelek megkereséseinek megválaszolása
  • GR/IR (Áruátvétel / Számla beérkezés) egyenlegek elemzése, validálása életkor alapján
  • Havi szállítói számlaegyeztetések támogatása
  • Munkavégzés a megállapodott SLA-k szerint
  • Rugalmasság és helyettesítés biztosítása szükség esetén
  • Kontroll dokumentációk, folyamattérképek és eljárások követése
  • Aktív részvétel a szállítói számlaosztály fejlesztésében, optimalizálásában
Akkor fogod jól érezni magad ebben a szerepben, ha:
  • Van felsőfokú végzettséged pénzügy, számvitel, gazdasági vagy üzleti területen
  • Legalább 1–2 év tapasztalatod van szállítói számlák kezelésében, nemzetközi környezetben
  • Középfokú angol nyelvtudással rendelkezel
  • Ismered a teljes beszerzés–fizetés (procure-to-pay) folyamatot
  • Szereztél már tapasztalatot ügyfélközpontú, szolgáltatásalapú környezetben
  • Magas szintű Excel-tudással rendelkezel
  • Jó a kommunikációd, szeretsz csapatban dolgozni, de önállóan is megállod a helyed
  • Proaktív vagy, és nem ijedsz meg a kihívásoktól
Előnyt jelent:
  • Szlovák nyelvismeret
  • SSC területen szerzett tapasztalat
Amit kínálnak:
  • A pozíciónak megfelelő bérezés
  • Teljesítmény alapú éves bónusz
  • Próbaidő után cafeteria (SZÉP-kártyára)
  • Egészségbiztosítás
  • Utazási költségtérítés
  • A munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása
  • Heti 2 nap home office lehetőség
  • Fiatalos, támogató és lendületes csapat
Munkavégzés helye: Budapest, XIII. Kerület, hibrid munkavégzési lehetőséggel
 
Munkaidő: hétfőtől-péntekig napi 8 órában
 

Jelentkezés módja:
Küldd el nekünk magyar nyelvű szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!

Mi történik a jelentkezésed után?
Kollégáink a hirdetésben szereplő szakmai elvárások alapján átnézik a pályázatodat, és amennyiben megfelelőnek találják, továbbítják a profilodat megbízónk felé. Ezután már megbízónk veszi át a jelentkezésed kezelését, így a kiválasztási folyamat következő lépéseiben mi már nem veszünk részt.