Partnerünk a régió egyik meghatározó autóipari vállalata, több mint 50 éves múlttal a gépjármű-kereskedelem és -szerviz területén. Az Opel, Suzuki, MG és Isuzu márkák hivatalos képviselőjeként kiemelkedő ügyfélélményt és megbízható szolgáltatást nyújt. Stabil, innovatív és csapatközpontú munkahelyet biztosít munkatársainak.
 
Jelenleg új kollégát keresnek azonnali kezdési lehetőséggel az alábbi pozícióba:
 
SZERVIZ ADMINISZTRÁTOR

Feladatok:
  • Beérkező ügyféligények, munkamegrendelések felvétele, rendszerezése
  • Hatékony munkaszervezés
  • Garanciális ügyek intézése
  • Kapcsolattartás az ügyfelekkel
Ideális jelölt vagy, ha:
  • Minimum középfokú végzettséged van
  • Rendelkezel legalább 1 év szakmai tapasztalattal szervizadminisztrációs vagy szervizasszisztensi területen, autószervizben vagy autókereskedelmi környezetben
  • Középszintű angol vagy német nyelvtudással rendelkezel
  • Van „B” kategóriás jogosítványod
  • Magabiztosan használod az MS Office programokat, különösen az Excelt
  • Precíz és megbízható vagy
  • Jó a szervezőkészséged és a problémamegoldó képességed
  • Szívesen dolgozol csapatban
  • Kiválóan kommunikálsz
Előnyt jelent, ha:
  • Autóipari végzettséggel rendelkezel
Amit kínálnak számodra:
  • Pozícióhoz illeszkedő bérezés
  • Akár azonnal kezdhetsz
  • Változatos feladatok
  • Hosszú távú, stabil munkalehetőség
  • Kiszámítható munkaidő
  • Kellemes, ideális munkakörnyezet
Munkavégzés helye: 6000 Kecskemét, Külső-Szegedi út 100.
 
 
Jelentkezés módja:
Küldd el számunkra magyar nyelvű szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
 
Mi történik a jelentkezésedet követően?
A beérkezett jelentkezéseket megtekintés nélkül automatikusan továbbítjuk partnerünk felé. Ezután már megbízónk veszi át a jelentkezésed kezelését, így a kiválasztási folyamat következő lépéseiben mi már nem veszünk részt.