- Vevői információkérések koordinálása
- Tájékoztatás termékeikről e-mailben és telefonon
- Beérkező panaszok, reklamációk kezelése, megoldása e-mailben és telefonon
- Online felületekről érkező rendelések kezelése
- Vevői elégedettség elérése/fenntartása
- Középfokú végzettség
- Aktív, magabiztos német nyelvtudás szóban és írásban egyaránt (biztos szövegértés és grammatikai ismeretek)
- Minimum felhasználói szintű számítógépes ismeretek
- Rendszerszintű gondolkodás
- Csapatszellem és megbízhatóság
- Jó problémamegoldó készség
- Vevőorientált fellépés
- Ügyfélszolgálati tevékenységben szerzett tapasztalat
- Egyéb idegen nyelv ismerete
- Havi egy hétvége elvállalása
- Pozícióhoz illeszkedő fizetés
- Cafetéria valamint próbaidő után Medicover egészségbiztosítás
- Csapatbónusz
- Hosszútávú munkalehetőség
- Multinacionális, segítőkész, együttműködő csapat
- Modern, színvonalas környezet
- Próbaidő után vezetővel egyeztetve rugalmas munkaidő és Home Office lehetőség megbeszélés szerint
- Budapest, VII. kerület.
- A munkaidő napi 8 óra, amely a vezetővel egyeztetve rugalmasan alakítható, figyelembe véve a telefonos műszakot, ami idősávhoz kötött.
- Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
- Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatod és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilod.
- Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésedet, így a kiválasztási folyamat további részében mi már nem fogunk részt venni.