- Bérszámfejtéssel kapcsolatos dokumentumok kezelése, havi béradatok előkészítése
- Jelenléti ívek kezelése, adatok rögzítése, egyeztetése, szabadságok nyilvántartása
- Kapcsolattartás bérszámfejtővel, egyéb hivatalokkal
- Dolgozói törzsadat karbantartás
- Be-és kiléptetési folyamatok adminisztratív támogatása
- Munkaerő kiválasztási folyamtokban aktív részvétel
- Adminisztrációs, adatrögzítési, könyvelési feladatok ellátása
- Általános pénzügyi adminisztrációs feladatok ellátása
- Céges rendezvények szervezésében aktív részvétel
- Üzleti partnerek, vendégek fogadásával kapcsolatos teendők ellátása
- Minimum középfokú végzettség
- 1-3 éves személyügyi adminisztrációban szerzett tapasztalat
- MS Office programok felhasználói szintű kezelése, erős Excel háttérrel
- Alapfokú angol/német nyelvtudás
- Jó kommunikációs készség
- Tanulni, fejlődni vágyó agilis személyiség
- B kategóriás jogosítvány
- Versenyképes fizetés
- Munkába járás támogatása
- Önkéntes nyugdíjpénztári tagság
- Változatos feladatok
- Munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása
- Támogató csapat
- Hétfőtől péntekig, napi 8 óra
- Kecskemét és környéke, Bács-Kiskun vármegye
- Küldje el számunkra szakmai önéletrajzát az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
- Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatát és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilját.
- Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezését, így a kiválasztási folyamat további részében mi már nem fogunk részt venni.