- Új ügyfelek felkutatása és meglévő ügyfélkapcsolatok kezelése, üzleti lehetőségek feltérképezése
- Ügyféligények felmérése, személyes tárgyalások és szakmai prezentációk lebonyolítása
- Árajánlatok önálló elkészítése kisebb projektekhez, nagyobb ajánlatok és látványtervek összeállítása a tervezői csapattal együttműködve
- Projektek teljes körű menedzselése az első kapcsolatfelvételtől a megvalósításig és átadásig, határidők és megvalósítási lépések nyomon követése
- Megrendelések és szerződések előkészítése, egyeztetés magyar és angol nyelven
- CRM rendszer naprakész vezetése, rendszeres riportálás (heti, havi, negyedéves)
- Üzletfejlesztési tevékenységek: networking események, szakmai rendezvények, leadgenerálás
- Kapcsolattartás építészekkel, belsőépítészekkel, fitout cégekkel és nagyvállalati ügyfelekkel
- After sales feladatok ellátása és ügyfél-elégedettség folyamatos biztosítása
- Felsőfokú végzettség
- Legalább 5 éves tapasztalat irodakialakításhoz kapcsolódó termékek értékesítésében
- Tárgyalóképes angol nyelvtudás (ügyféltárgyalások, céges oktatások, belső kommunikáció)
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office, kiemelten Excel és PowerPoint)
- B kategóriás jogosítvány
- Aktív kapcsolati háló építészekkel, belső építészekkel, ingatlanosokkal, fit-out cégekkel
- Tapasztalati szintnek megfelelő alapbér
- Negyedéves bónusz KPI-ok alapján
- Értékesítési jutalék árrés alapján
- Cafeteria (SZÉP kártya)
- Céges autó
- Budapest, 13. kerület, heti 1 nap Home Office lehetőség
- Hétfőtől csütörtökig 9:00-17:30, pénteken 9:00-15:00