.jpg)
- A gépjárműflotta kezelése: időszakos és alkalmi szervizelés, gumicsere, polcozás, matricázás, biztosítás, kárügyintézés, hatósági ügyintézés (pl. törzskönyv) lízingszerződéshez, illetve üzemeltetéshez, új autó beszerzéséhez kapcsolódó ügyintézésben való részvétel, valamint eladáshoz / forgalomból kivonáshoz szükséges feladatok ügyintézői ellátása.
- A mobiltelefon flotta kezelése.
- A cég székhelyén lévő irodai berendezések felügyelete, valamint bonyolítja az irodában szükséges eszközök beszerzését, igény esetén a cég telephelyein lévő irodai berendezésekkel kapcsolatos ügyintézésben is közreműködik.
- A cég működéséhez, az irodák üzemeltetéséhez kapcsolódó közüzemi, ellátási, szolgáltatási szerződések követése, új igények kezelése, közreműködés az új szerződések vagy módosítások megkötésében.
- Új kolléga érkezése esetén a munkavégzéshez szükséges eszközök és szolgáltatások biztosítása, valamint kilépő kolléga esetén ezen eszközök és szolgáltatások visszavétele (telefon, gépkocsi, bélyegző, kulcsok, laptop).
- Naprakész nyilvántartás-vezetés elektronikus és papír alapon egyaránt.
- Középfokú műszaki vagy gazdasági végzettség
- Több éves hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
- MS levelező rendszer és Office alkalmazások felhasználói szintű ismerete
- Számítógép napi használata
- Valamilyen vállalatirányítási rendszer ismerete
- Kiváló munka- és folyamatszervező készség
- B kategóriás jogosítvány
- Bejelentett munkabért (a megállapodott teljes bérrel bejelentve)
- Stabil, fejlődő vállalati hátteret
- Céges rendezvényeket
- Hétfőtől péntekig 08:00 és 16:30 között
- 1165 Budapest, Újszász u. 45/b.
- Küldje el számunkra szakmai önéletrajzát az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
- A beérkezett jelentkezéseket megtekintés nélkül automatikusan továbbítjuk partnerünk felé.
- Ezután már megbízónk veszi át a jelentkezése kezelését, így a kiválasztási folyamat következő lépéseiben mi már nem veszünk részt.