Partnerünk, a CPI Property Group egy nemzetközileg elismert ingatlanfejlesztő és beruházó cég a közép-európai térségben.
 
Projektjeik szinte az ingatlanfejlesztés teljes vertikumát felölelik, az "A" kategóriás irodaházaktól, kiskereskedelmi projekteken át a hotelekig. Magyarországon több, mint 600.000 négyzetméter alapterületű, közel 1,4 milliárd euro összértékű ingatlanportfólió kezelését látják el, a hazai ingatlanpiac egyik vezető befektetője és fejlesztője.
 
Kiemelten fontos számukra a fenntartható és környezetbarát megoldások, innovatív technológiák alkalmazása. 
 
Ha szívesen alakítanád egy dinamikusan fejlődő szervezet IT stratégiáját, és formálnád a technológiai jövőt egy nemzetközi háttérrel rendelkező, rugalmas környezetben – náluk a helyed!
 
Várják jelentkezésedet az alábbi pozícióba:
 
IT TEAM LEADER

Mik lesznek a feladataid?
  • A CPI átfogó IT-támogatásának, üzemeltetésének megszervezése és felügyelete, a felhasználói problémák és kérések kezelése
  • IT üzemeltetés és támogatás a CPI Hungary portfóliójában szereplő szállodák számára, a szállodákhoz kapcsolódó IT eszközök üzemeltetése
  • Alapvető infrastruktúra biztosítása a CPI Office portfóliójában szereplő magyarországi irodaházak lobby területein
  • Aktív részvétel az IT üzemeltetési szabályzatok és dokumentumok kidolgozásában
  • IT-val kapcsolatos beszerzési folyamatok kezelése, tenderek lebonyolítása, alvállalkozók és beszállítók kiválasztása, folyamatos kapcsolattartás a meglévő szolgáltatókkal
  • IT-val kapcsolatos beszállítói szerződések kezelése, költségvetés tervezése és ellenőrzése, számlák jóváhagyása, teljesítési igazolások kiállítása, egyéb adminisztratív feladatok ellátása
  • Szoros együttműködés a Cseh IT területtel, a központi irányelvek és szabályok beépítése a működésbe
  • IT-eszközmenedzsment koordinálása: beszerzés, leltározás, selejtezés
  • Az IT üzemeltetési csapat (5 fő) irányítása, motiválása, támogatása és fejlesztése, 
  • Az erőforrások elosztásának és a munkaterhelés megosztásának koordinálása az üzleti igényeknek megfelelően
  • A csapat támogatása nagy munkaterhelésű időszakokban az L1/L2 problémamegoldás segítésével, szükség szerint segítségnyújtás az operatív feladatokban
Elvárások:
  • Rendelkezel felsőfokú végzettséggel
  • Legalább 5 év szakmai tapasztalatod van IT üzemeltetés, infrastruktúra-menedzsment területen, amiből legalább 1 évet vezetői munkakörben töltöttél
  • Magabiztos, legalább kommunikációs szintű angol nyelvtudásod írásban és szóban is rendszeresen használod
  • Átfogó ismeretekkel bírsz az IT-infrastruktúra, a help desk, a hálózatok, a felhőszolgáltatások és a kiberbiztonság terén, illetve gyakorlati szaktudással rendelkezel az ITIL keretrendszer területén
  • Szaktudásod szintje: L1 – L2 technikai támogatás (helyszíni vagy remote)
  • Gördülékenyen kommunikálsz és működsz együtt különböző funkciókkal, társosztályokkal
Mit kínálnak?
  • Anyagi biztonságot & megbecsülést: az alapbéreket évente felülvizsgáljuk, emellett teljesítményarányos jutalomra, SZÉP kártya juttatásra, hűség- és ajánlási bónuszra is számíthatsz nálunk.
  • Támogatást karriercéljaid elérésében: szakmai képzésekkel, konferenciákkal, készségfejlesztő tréningekkel és egyéni szintű teljesítményértékeléssel támogatunk abban, hogy elérd kitűzött céljaidat.
  • Egyensúlyt a mindennapokban: a munka-magánélet egyensúlyát rugalmas munkaidővel és heti két nap otthoni munkavégzési lehetőséggel biztosítjuk.
  • Figyelmet és törődést: kollégáink szakmai fejlődése mellett fizikai és mentális egészségükre is kiemelt figyelmet szánunk. A céges egészségbiztosításunkon túl rendszeres preventív szűrővizsgálatok és pszichológiai konzultációs lehetőség is rendelkezésre áll.
  • Stabil vállalati hátteret: büszkék vagyunk rá, hogy Magyarország egyik vezető hosszútávú ingatlanbefektetője, fejlesztője és üzemeltetője vagyunk.
  • Közösséget, amihez jó tartozni: a szakmai együttműködésen kívül fontosnak tartjuk a közös élményeket és a közösségépítést is.
  • Ha kíváncsi vagy, kivel fogsz együtt dolgozni, nézz rá Baricza Milán (Operations Director) szakmai profiljára.
Munkavégzés helye:
  • 1139 Budapest, Váci útt 99-105., Balance Office Park
Jelentkezés módja:
  • Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésedet követően?
  • A beérkezett jelentkezéseket megtekintés nélkül automatikusan továbbítjuk partnerünk felé. Ezután már megbízónk veszi át a jelentkezésed kezelését, így a kiválasztási folyamat következő lépéseiben mi már nem veszünk részt.