- 
		Szállítói számlák és banki tranzakciók könyvelése, egyeztetése, valamint kapcsolattartás a back office csapattal és beszállítókkal. 
- 
		Havi, éves zárások és auditokra való felkészülés támogatása, mérlegszámlák egyeztetése, adatszolgáltatás biztosítása. 
- 
		Hitelgazdálkodásban való közreműködés (vevői és szállítói nettósítás, kerekítések kezelése). 
- 
		Statisztikai és pénzügyi jelentések készítése (pl. KSH, MNB). 
- 
		Kapcsolattartás bankokkal, könyvvizsgálókkal, valamint részvétel a leltározási folyamatokban. 
Mire van szükséged a pozíció betöltéséhez?
- 
		Minimum középfokú végzettségre mérlegképes könyvelői képesítéssel vagy releváns felsőfokú végzettségre. 
- 
		Legalább 3 év tapasztalatra banki, szállítói vagy vevői számlák könyvelésében. 
- 
		Alapfokú angol nyelvtudásra (elsősorban írásban). 
- 
		Precíz, önálló és felelősségteljes munkavégzésre, jó problémamegoldó és szervezőkészségre. 
- Rugalmas, csapatjátékos és motivált személyiségre, aki gyorsan reagál a változó helyzetekre.
Előnyt jelent:
- Magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban.
- Multinacionális környezetben szerzett tapasztalat.
Amit Partnerünk tud kínálni:
- Munkába járási támogatás - tömegközlekedésre és személygépjárműre.
- All You Can Move sportkártya, hogy könnyen gondoskodhass az aktív életmódról
- Friss gyümölcs, minőségi kávé és tea a nap indításához — nyáron pedig izotóniás italok a felfrissüléshez.
- December 31. — munkavégzés helyett pihenés (fizetett távollét).
- Iskolakezdési hozzájárulás családos kollégáknak.
- Modern, kényelmes munkakörnyezet és minden eszköz, amire a hatékony munkához szükséged van.
- Heti 2 nap home office (próbaidő letelte után) és rugalmasság a munkaidőben.
Munkaidő: H-P, 8:00-16:30
Munkavégzés helye: Biatorbágy - jól megközelíthető helyen, tömegközlekedéssel és autóval is.
Ha szívesen csatlakoznál egy svéd kultúrájú céghez, és úgy érzed, hogy a pozíció megfelel a képességeidnek, ne habozz! Jelentkezz most frissített magyar nyelvű önéletrajzoddal az alábbi gombra kattintva: