Partnerünk, a közép-európai autóipar egyik meghatározó szereplője, amely gépjárművek nagykereskedelmével, importőri és forgalmazói tevékenységgel foglalkozik.
 
Olyan ambiciózus és precíz új kollégát keresünk, aki örömét leli a rendszerezett, adminisztratív feladatokban, ugyanakkor nem riad vissza a változatosságtól sem.
 
A munkakör egyik kulcseleme a szerződések pontos és felelősségteljes kezelése, amely precizitást és nagyfokú odafigyelést igényel.
Emellett a pozíció kiváló lehetőséget kínál arra is, hogy nemzetközi környezetben bizonyíthass – hiszen külföldi adminisztratív és szerződéskezelési folyamatokat támogatni kell.
 
A vállalat folyamatosan bővül, és most:
ADMINISZTRÁCIÓS MUNKATÁRS (ANGOL ÉS CSEH NYELVTUDÁSSAL)
munkatársat keres, aki a nemzetközi csapat tagjaként támogatja a napi működést.

Pozíció célja:
 
Az Szerződéskezelési és Kereskedelmi munkatárs feladata a szerződések kezelése, a különböző osztályok közötti információáramlás biztosítása, valamint a nemzetközi irodákkal való kapcsolattartás.
A munkakör ideális választás annak, aki precíz, felelősségteljes, és szeret strukturált, mégis változatos környezetben dolgozni.
 
Főbb feladatok:
  • Iroda- és adminisztratív támogatás biztosítása
  • Számlázási és pénzügyi adminisztrációs feladatok ellátása
  • Szerződések, teljesítési igazolások ellenőrzésében való közreműködés
  • Dokumentációk kezelése
  • Irodai rendszerek és adatbázisok karbantartása, riportok készítése
  • Marketingtevékenységek ellenőrzése GDPR-szemlélettel
  • Rendszeres nemzetközi kapcsolattartás: szlovák és cseh irodákkal
 
Elvárások
  • Főiskolai vagy egyetemi végzettség (gazdasági vagy jogi területen előny)
  • 1–2 év szakmai tapasztalat adminisztratív, ügyfélszolgálati vagy irodavezetői munkakörben
  • Magabiztos angol és cseh nyelvtudás szóban és írásban
  • MS Office ismeretek, különösen Excel
  • B kategóriás jogosítvány és utazási hajlandóság
  • Precizitás, megbízhatóság, felelősségteljes munkavégzés
 
Amit kínálnak:
  • Stabil, nemzetközi háttérrel rendelkező vállalat
  • Fejlődési lehetőség és szakmai támogatás
  • Sokrétű, változatos feladatkör
  • Családias, támogató munkakörnyezet
  • Bónusz
 
Helyszín: Budapest, XII. kerület (MOM park környéke)
Munkaidő: Hétfőtől-Péntekig 8:30-17:00 irodai jelenléttel
 
Készen állsz, hogy csatlakozz nemzetközi csapatához?
Jelentkezz most, és lépj a következő szintre karrieredben!