A Beck and Partners Kft., Magyarország egyik legnagyobb, 100%-ban hazai tulajdonú munkaerő-közvetítő cége és éppen új kollégát keresünk egy teljes állású pozícióba.
 
Örömmel képviseled a szolgáltatásokat az ügyfeleknél, és szívesen járulsz hozzá üzleti sikerekhez?
Szeretsz partnerekkel folyamatosan kommunikálni, és hosszú távú üzleti kapcsolatokat építeni és ápolni?
Képes vagy önállóan dolgozni, célorientáltan elérni a kitűzött eredményeket, és motiváltan vállalni a feladatokat?
 
Ha igen, nálunk a helyed! Olyan kollégát keresünk, aki célorientált és motivált, ugyanakkor csapatban is jól működik, és számára fontos a precizitás, a kommunikáció és a szakmai fejlődés.
 
Nálunk lehetőséged lesz valódi értéket teremteni, tanulni a szakmában és karriert építeni a HR szolgáltatások területén.
 
Jelenleg új kollégát keresünk a következő pozícióba:
 
 
ÉRTÉKESÍTŐ (HR SZOLGÁLTATÁSOK)

Miért válasszam a Beck&Partners csapatát?
  • Csatlakozva hozzánk, naprakész, tapasztalt szakemberekkel dolgozhatsz együtt, akik minden nap inspirálnak és támogatnak a fejlődésedben.
  • Befogadó, nyitott csapat vesz körül, ahol mindig számíthatsz segítségre és odafigyelésre, így soha nem érzed magad egyedül a feladatokban.
  • Ráadásul nálunk sosem unalmas a munka: számos csapatépítő program és partnerlátogatás vár rád, ahol élményekkel és új tapasztalatokkal gazdagodhatsz.

 

Mire van szükségem a pozíció betöltéséhez?

  • Minimum középfokú végzettségre.
  • Legalább 3 év tapasztalatra B2B értékesítésben, lehetőleg szolgáltatások területén.
  • Vállalatirányítási rendszerek ismeretére.
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretekre, különösen MS Office programokban.
  • Magabiztos, határozott fellépésre, jó szövegalkotási készséggel és tárgyalási technikák ismeretére a sikeres partnerkezeléshez.
  • Aktív, kezdeményező hozzáállásra az új ügyfelek felkutatásához, valamint kitartásra és lelkesedésre a hosszú távú üzleti kapcsolatok kiépítéséhez.

 

Milyen feladatokat kell majd ellátnom?

  • Kapcsolatok ápolása és új ügyfelek szerzése: Meglévő partnerekkel folyamatosan tartod a kapcsolatot, és aktívan építed saját ügyfélkörödet (Hunter Sales), hogy érdeklődőkből ügyfelek legyenek.
  • Értékesítés és tárgyalások: Országos szinten személyesen, telefonon vagy online egyeztetsz tárgyalásokat, B2B környezetben HR vezetőkkel és ügyvezetőkkel, különböző méretű cégeknél.
  • Rendezvények és események képviselete: Részt veszel HR rendezvényeken, konferenciákon, partnerreggeliken és céges eseményeken, hogy új lehetőségeket teremts és erősítsd a kapcsolatokat.
  • Adminisztráció és CRM-kezelés: MiniCRM-ben nyilvántartod a partnereket, ellenőrzöd a nyitott pozíciókat, tárgyalásokat egyeztetsz, valamint ajánlatokat készítesz, követsz és zársz le.
  • Kommunikáció és bemutatás: Emailben és személyesen bemutatod a cég szolgáltatásait, biztosítva, hogy minden ügyfél pontosan értse, miben tudunk segíteni. 

 

Van, ami előnyt jelenthet?

  • Magabiztos angol nyelvtudás – angol nyelvű tárgyalások lebonyolításához.
  • B kategóriás jogosítvány – országos partnerlátogatásokhoz.
 
 
Mit tudtok a munkámért cserébe nyújtani?
  • Rugalmasan végezheted a munkádat otthonról és az irodából (Budapest, XI. kerület).
  • Home office lehetőség a próbaidő lejárta után.
  • Korlátlan kávé és tea fogyasztás.
  • Egyéb juttatások pl.: cafeteria, jutalék.
  • Igény szerint céges autó biztosított a partnerlátogatásokhoz.
 
 
Munkavégzés helye: Budapest, XI. kerület (a betanulás ideje alatt), ezt követően pedig országosan kell partnereidet látogatni.
 
Munkaidő: rugalmasan, H-P 8–17 vagy 9–18 között, 1 órás ebédszünettel.
 

 

Nézz be hozzánk és győződj meg magad, milyen az élet a Beck&Partnersnél: https://www.linkedin.com/company/beckandpartners

 

Ha úgy érzed, készen állsz az új kihívásokra és megfelelsz a követelményeknek, ne habozz elküldeni friss önéletrajzodat – szeretettel várunk a csapatunkban!