Szeretnél egy olyan vállalatnál dolgozni, ahol a pénzügyi folyamatok precíz nyomon követése és elemzése a mindennapok része?
Érdekel, hogyan hangolhatók össze a költségvetések, bevételek és kiadások egy nemzetközi autóipari vállalat működésével?
Olyan munkahelyet keresel, ahol fejlődhetsz, szakmai tapasztalatot szerezhetsz, és a munkád valódi hatással van a cég működésére?
Ügyfelünk egy meghatározó, nemzetközi autóipari vállalat magyarországi képviselete, amely gyorsan fejlődő, dinamikus környezetet kínál munkatársai számára. Csapatukat a professzionalizmus, az együttműködés és a szakmai fejlődés támogatása jellemzi.
Kit keresünk?
JUNIOR KONTROLLER
kollégát, aki aktív szerepet vállal a pénzügyi tervezésben és elemzésben.
Feladata lesz a havi, negyedéves és éves költségvetések előkészítése, a működési, személyi és marketing kiadások, valamint a bevételek nyomon követése.
Támogatja az értékesítési és aftersales részlegeket a bruttó fedezeti mutatók jóváhagyásában, és részt vesz a tulajdonosok felé történő rendszeres riportálásban.
Feladatok:
-
Költségvetések (havi, negyedéves, éves) előkészítése és elemzése,
-
Működési, személyi és marketing kiadások, valamint bevételek nyomon követése,
-
Havi jelentések készítése a tulajdonosok részére,
-
Beérkező számlák könyvelésének jóváhagyása,
-
Havi egyeztetések előkészítése,
-
Együttműködés az értékesítési és aftersales részlegekkel a retail és flotta kampányok fedezetének jóváhagyásában,
-
Kapcsolattartás a pénzügyi és számviteli kollégákkal, javaslattétel a kontrolling folyamatok fejlesztésére,
-
Ad hoc feladatok ellátása (pl. KPMG- és adóhatósági ellenőrzések támogatása),
-
Csapattagok helyettesítése távollét esetén.
Elvárások
-
Főiskolai vagy egyetemi diploma közgazdasági területen,
-
1–3 év szakmai tapasztalat kontrolling, pénzügyi elemző vagy audit asszisztens (BIG4) pozícióban,
-
Magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban,
-
MS Office (kiemelten Excel) magabiztos használata,
-
Precizitás, rendszerszemlélet, jó kommunikációs készség,
-
Képesség határidők betartására és problémák önálló megoldására.
Előny:
-
Cseh és/vagy szlovák nyelvismeret.
Juttatások és munkakörnyezet:
-
Tapasztalathoz és pozícióhoz illeszkedő fizetés.
-
Modern, kényelmes irodai környezet Budapest XII. kerületében.
-
Valódi szakmai kihívások és fejlődési lehetőségek.
Gyakori kérdések
Hol dolgoznál?
Budapest XII. kerületében található, modern irodai környezetben.
Hogyan tudod tömegközlekedéssel könnyen megközelíteni?
Villamos: 59, 17, 61
Busz: 102, 105, 139, 212
Metró: M2 (Széll Kálmán tér, majd villamos)
Milyen a munkakörnyezet?
Támogató, inspiráló és szakmailag erős csapatban dolgozhatsz. A vezetők értékelik a teljesítményt, megbecsülik a munkát, és partnerként kezelik a kollégákat.
Milyen a munkaidő?
Teljes munkaidő, hétfőtől péntekig, napi 8 órában.
Ha felkeltette érdeklődésedet a pozíció, küldd el magyar és angol nyelvű önéletrajzodat a „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!