Partnerünk a Columbus McKinnon Hungary Kft. egy nemzetközileg elismert cég, mely vezető szerepkört tölt be és újfajta innovatív megoldásokkal szolgál az intelligens anyagmozgatás terén. Megrendelőiket világszerte támogatják termékeikkel, szolgáltatásainkkal, illetve teljeskörű megoldásaikkal.
 
Folyamatosan fejlődő és bővülő, immáron 150 éves múltra visszatekintő cégük keresi új csapattagját Székesfehérvárra az alábbi pozícióba:
 
TECHNICAL SALES SPECIALIST
 

Ilyen feladatokkal várnak:
  • Szerződések, illetve megállapodások előkészítése és kidolgozása a vevői igényeket, illetve esetleges kockázatokat figyelembe véve és nyomon követve
  • Szerződések teljesítésének nyomon követése, aktív kapcsolattartás megrendelőkkel, szakterületekkel és az alvállalkozókkal, szükség esetén akár vevői igények változásakor, akár bármi eltéréskor beavatkozás támogatása
  • Reklamációk és garanciális feladatok hatékony kezelése, naprakész nyomon követése; probléma esetén gyors beavatkozás és korrekt ügyintézés támogatása a vevői elégedettség növelése érdekében 
  • Versenyképes árak meghatározása, kontrolling, valamint érintett szakterületeken dolgozókkal való egyeztetést követően pontos kalkuláció és árképzés készítése, figyelemben véve a költségeket és ráfordításokat
A pozícióhoz kapcsolódó elvárásaik:
  • Középfokú műszaki (technikum, illetőleg azzal egyenértékű) VAGY felsőfokú végzettség (gazdasági vagy műszaki területen)
  • 2-4 éves backoffice értékesítésben szerzett tapasztalat
  • Aktív, erős, középfokú angol nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt)
  • MS Office haladó szintű használata
Előnyt jelentő készségek, illetve tapasztalatok:
  • Műszaki beállítottság, vevőközpontú és csapatjátékos hozzáállás
  • Nyitott, pozitív személyiség és kiváló kommunikációs készség
  • Német nyelv bármilyen szintű ismerete
Juttatásaik a Számodra:
  • Pozícióhoz illeszkedő bérezés
  • Teljesítmény alapú bónusz, illetve jubileumok ünneplése
  • Munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása: mobiltelefon, laptop
  • Munkába járás támogatása
  • Cafetéria, egészségbiztosítás és egészségpénztár
  • Fiatalos, befogadó csapat, családias légkör
  • Céges rendezvényeken való részvételi lehetőség
  • Gyümölcsnapok, korlátlan céges víz, kávé és teafogyasztási lehetőség az irodában
  • Betanulás utáni home office lehetőség – a vezetővel történő megegyezés alapján
Munkaidő:
  • 8.00-16.30 között – egyénileg a vezetővel rugalmasan egyeztethető
Munkavégzés helye:
  • Székesfehérvár, IKARUS Ipari Park
Jelentkezés módja:
  • Küldd el ANGOL nyelvű önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésed után?
  • Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.