Képzeld el, hogy egy innovatív nemzetközi logisztikai központban dolgozol, ahol a fuvarok pontosan indulnak, a folyamatok gördülékenyek – és ebben kulcsszereped van!
 
Ha szeretnéd közúti fuvarszervezési tapasztalataidat egy dinamikusan fejlődő környezetben magasabb szintre emelni, akkor ez a lehetőség Neked szól!
 
Partnerünk egy globálisan vezető elektronikai vállalat, mely a gyártás mellett széleskörű logisztikai szolgáltatásokkal is foglalkozik. Csatlakozz most logisztikai csapatukhoz az alábbi szerepben:
 
 
LOGISZTIKAI KOORDINÁTOR
(KÖZÚTI SZÁLLÍTMÁNYOZÁS)

Az alábbi feladatok várnak majd Rád:
 
  • Szállítmányok egyeztetése és nyomon követése: EU-n belüli közúti export szállítmányok pontos egyeztetése a vevőkkel és a feladókkal, az új szállítmányok nyomon követése, valamint az előző napi szállítmányok ellenőrzése és a rakományszervezés.
  • Kapcsolattartás és együttműködés: folyamatos és szoros kapcsolattartás az alvállalkozókkal, valamint a társosztályokkal - különösen a beszerzéssel - a hatékony munkavégzés érdekében.
  • Rendszerek és adminisztráció kezelése: a szállítmányok nyomon követése belső rendszerekben (Cello/FIS), e-mailek ellenőrzése, és a szükséges adminisztratív feladatok elvégzése.
  • Statisztikai riportok készítése.
Téged keresünk, ha:
 
  • Legalább középfokú végzettséggel rendelkezel.
  • Van minimum 2 éves tapasztalatod közúti fuvarszervezésben.
  • Angol nyelvtudásod kommunikációs szintű szóban és írásban (a partnerekkel és a vezetőséggel való kapcsolattartáshoz).
  • B kategóriás jogosítvánnyal és vezetési rutinnal rendelkezel. 
  • Rugalmasság jellemez és könnyen alkalmazkodsz a változó körülményekhez.
  • Magas szintű problémamegoldó képességgel rendelkezel.
  • Önállóan és precízen végzed a munkádat és nyitott vagy új ismeretekre.
Nagy pluszt jelent:
 
  • Multinacionális környezetben szerzett releváns tapasztalat.
  • SAP vállalatirányítási rendszer ismerete.
Ami miatt érdemes hozzájuk csatlakoznod:
 
  • Korrekt, szakmai szint alapján meghatározott alapfizetést adnak.
  • Teljesítményarányos bónusz lehetőség biztosított, évente két alkalommal (meghatározott KPI-k elérése esetén félévente körülbelül minimum 1 havi alapbérnek megfelelő összegben).
  • Cafeteria juttatást kínálnak SZÉP kártyára.
  • Lehetőséged nyílik globális szinten együttműködni a partnerekkel és betekintést nyerni a nemzetközi piacok működésébe.
  • Modern iroda és kellemes környezet vár Rád, ahol minden szükséges eszköz és támogatás rendelkezésedre áll.
  • All You Can Move kártyát biztosítanak.
  • Élet- és baleset biztosítást is kínálnak a juttatási csomagban.
  • Belső képzések, tréningek állnak rendelkezésedre a szakmai tudásod bővítése érdekében.
Munkavégzés helye: Budapest, 13. kerület (Heti 1 nap Home Office lehetőséggel) - alkalmanként utazás Rácalmásra, amelyhez céges autó biztosított.
 
Munkaidő: H-P 8:00-17:00
 
 
 
Amennyiben felkeltette érdeklődésed a pozíció, jelentkezz magyar és angol nyelvű önéletrajzod csatolásával az alábbi gombra kattintva: