Partnerünk egy 1997-ben alakult, kis- és középvállalkozások, országos sportegyesületek és egyéb szervezetek számviteli és bérszámfejtési igényeinek kielégítésére szakosodott társaság. Emellett adó- üzletviteli- és pályázati tanácsadás és menedzselés területén is kiszolgálják partnereiket.
 
Ezen szolgáltatások magas szintű végzéséhez szükséges szakmailag megfelelően felkészült munkatárs csatlakozása a már több mint 40 főt számláló közösségükbe.
 
Jelentkezz most az alábbi pozícióba:
 
OFFICE KOORDINÁTOR / IRODAVEZETŐ
 

Feladatok:
  • Az iroda napi működésének és adminisztrációjának biztosítása
  • Irodai készletek kezelése, rend és tisztaság fenntartása a közös terekben
  • Posta, csomagok és szállítmányok irányítása
  • Dokumentumok rendszerezése, iktatása, szerződések nyomon követése
  • Telefonhívások fogadása, üzenetek rögzítése, találkozók és megbeszélések koordinálása
  • Recepciós feladatok
  • Események szervezése, adminisztrálása
  • Saját céges számlák kezelése és előkészítése könyvelés számára
  • Alapvető HR-adminisztráció: munkaidő-nyilvántartás, szabadságok, beléptetés/kiléptetés, tűz- és balesetvédelmi oktatások
  • Karbantartással kapcsolatos ügyintézések
Elvárások:
  • Legalább középfokú végzettség
  • Minimum 2–4 év tapasztalat irodavezetői munkakörben
  • Magabiztos számítógépes ismeretek (MS Office, Excel)
  • Precizitás, rendszerezettség és proaktív munkavégzés
Előny, de nem feltétel:
  • Adminisztrációban szerzett gyakorlat
  • Szervezési készség és eseményszervezésben szerzett tapasztalat
Amit cserébe kínálnak:
  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség 
  • Modern, rendezett irodai környezet
  • Jó hangulatú, támogató csapat, ahol szívesen dolgoznak a kollégák
  • Szakmai fejlődési lehetőségek és képzések
Munkaidő:
  • Hétfőtől–péntekig: 9:00–17:00
Munkavégzés helye:
  • Budapest 13. kerület (Forgách utca)
Jelentkezés módja:
  • Küldd el számunkra motivációs leveledet és szakmai önéletrajzodat nettó bérigényed megjelölésével az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésedet követően?
  • A beérkezett jelentkezéseket megtekintés nélkül automatikusan továbbítjuk partnerünk felé. Ezután már megbízónk veszi át a jelentkezésed kezelését, így a kiválasztási folyamat következő lépéseiben mi már nem veszünk részt.