Partnerünk egy 1997-ben alakult, kis- és középvállalkozások, országos sportegyesületek és egyéb szervezetek számviteli és bérszámfejtési igényeinek kielégítésére szakosodott társaság. Emellett adó- üzletviteli- és pályázati tanácsadás és menedzselés területén is kiszolgálják partnereiket.
Ezen szolgáltatások magas szintű végzéséhez szükséges szakmailag megfelelően felkészült munkatárs csatlakozása a már több mint 40 főt számláló közösségükbe.
Jelentkezz most az alábbi pozícióba:
OFFICE KOORDINÁTOR / IRODAVEZETŐ

Feladatok:
- Az iroda napi működésének és adminisztrációjának biztosítása
- Irodai készletek kezelése, rend és tisztaság fenntartása a közös terekben
- Posta, csomagok és szállítmányok irányítása
- Dokumentumok rendszerezése, iktatása, szerződések nyomon követése
- Telefonhívások fogadása, üzenetek rögzítése, találkozók és megbeszélések koordinálása
- Recepciós feladatok
- Események szervezése, adminisztrálása
- Saját céges számlák kezelése és előkészítése könyvelés számára
- Alapvető HR-adminisztráció: munkaidő-nyilvántartás, szabadságok, beléptetés/kiléptetés, tűz- és balesetvédelmi oktatások
- Karbantartással kapcsolatos ügyintézések
Elvárások:
- Legalább középfokú végzettség
- Minimum 2–4 év tapasztalat irodavezetői munkakörben
- Magabiztos számítógépes ismeretek (MS Office, Excel)
- Precizitás, rendszerezettség és proaktív munkavégzés
Előny, de nem feltétel:
- Adminisztrációban szerzett gyakorlat
- Szervezési készség és eseményszervezésben szerzett tapasztalat
Amit cserébe kínálnak:
- Stabil, hosszú távú munkalehetőség
- Modern, rendezett irodai környezet
- Jó hangulatú, támogató csapat, ahol szívesen dolgoznak a kollégák
- Szakmai fejlődési lehetőségek és képzések
Munkaidő:
- Hétfőtől–péntekig: 9:00–17:00
Munkavégzés helye:
- Budapest 13. kerület (Forgách utca)
Jelentkezés módja:
- Küldd el számunkra motivációs leveledet és szakmai önéletrajzodat nettó bérigényed megjelölésével az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésedet követően?
- A beérkezett jelentkezéseket megtekintés nélkül automatikusan továbbítjuk partnerünk felé. Ezután már megbízónk veszi át a jelentkezésed kezelését, így a kiválasztási folyamat következő lépéseiben mi már nem veszünk részt.