„Dolgozz egy helyen, ahol a kollégák szívesen járnak be, és nap mint nap olyan termékekkel foglalkozhatsz, amelyek valódi értéket adnak az emberek életéhez.”
 
 
Partnerünk, a holisztikus egészség megoldásaira fókuszál. Nemzetközi termékei innovatívak és magas színvonalon szabályozottak. Dolgozz egy kiegyensúlyozott, motiváló környezetben, ahol a csapat együtt dolgozik a célokért, és ahol tényleg számít a közös együttműködés. Stabil háttérrel rendelkező, nemzetközi környezetben teheted hozzá a saját szakértelmed, miközben támogatod a mindennapi működést és a kollégákat.
 
OFFICE KOORDINÁTORT /IRODAVEZETŐT
keresünk, aki a szervezés, adminisztráció és a csapat támogatásában vállal kulcsszerepet.
 
Ha szeretnél egy olyan csapat tagja lenni, ahol a munka és a jó légkör kéz a kézben jár,
itt a helyed!

Amit Rád bíznának:
  • Az iroda napi működésének és adminisztrációjának biztosítása
  • Irodai készletek kezelése, rend és tisztaság fenntartása a közös terekben
  • Posta, csomagok és szállítmányok kezelése, vám- és logisztikai folyamatok koordinálása
  • Dokumentumok rendszerezése, iktatása, szerződések nyomon követése
  • Telefonhívások fogadása, üzenetek rögzítése, találkozók és megbeszélések koordinálása
  • Recepciós feladatok és eseményszervezési adminisztráció
  • Kapcsolattartás partnerekkel és alvállalkozókkal
  • Számlák kezelése és előkészítése könyvelés számára
  • Alapvető HR-adminisztráció: munkaidő-nyilvántartás, szabadságok, beléptetés/kiléptetés, tűz- és balesetvédelmi oktatások
 
Mit kérnének Tőled:
  • Főiskolai vagy egyetemi végzettség
  • Minimum 2–4 év tapasztalat irodavezetői munkakörben
  • Magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Magabiztos számítógépes ismeretek (MS Office, Excel)
  • Precizitás, rendszerezettség és proaktív munkavégzés
 
Előny, de nem feltétel:
  • Tapasztalat nemzetközi környezetben
  • Logisztikai vagy HR adminisztrációban szerzett gyakorlat
  • Szervezési készség és eseményszervezésben szerzett tapasztalat
 
Amit cserébe kínálnak:
  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség nemzetközi háttérrel
  • Modern, rendezett irodai környezet
  • Jó hangulatú, támogató csapat, ahol szívesen dolgoznak a kollégák
  • Szakmai fejlődési lehetőségek és képzések
 
Munkaidő: Hétfőtől–péntekig: 9:00–17:00
 
Munkavégzés helye: Budapest 9.kerület (Boráros tér környéke)
 
Hogyan jelentkezhet?
Ha szívesen csatlakozna egy elismert prémium márkánál, kérjük, küldje el magyar nyelvű önéletrajzát a „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!