Amennyiben a válasza IGEN, kérem olvasson tovább!

- A régió (Magyarország, Románia, Bulgária, Balkán) üzleti sikerének támogatása
- Szoros együttműködés a területileg felelős Account Managerek csapatával
- Ügyfelekkel való értékesítés orientált kapcsolattartás e-mailben és telefonon
- Árajánlatok készítése és utánkövetése az SAP-ban
- A vevői adatbázisok karbantartása a CRM rendszerben
- Piackutatás és új leadek keresése a rendelkezésre álló eszközökkel
- Üzleti- és termékfejlesztési projektekben való aktív részvétel
- Értékesítéssel kapcsolatos adminisztráció
- Logisztikai folyamatok nyomon követése
- Minőségügyi problémák hatékony kezelése
- Marketing kampányok támogatása
- Minimum középfokú végzettség
-
Elektronikai, vagy egyéb műszaki területen szerzett 2-3 év szakmai tapasztalat
- Magyar anyanyelv, erős társalgási szintű angol nyelvtudás
- Csapatszellem és komplex gondolkodásmód
- Kiváló kapcsolatteremtő és kommunikációs képesség
- Pozitív, energikus személyiség és kezdeményezőkészség
- Vevőorientált gondolkodásmód
- Felsőfokú gazdasági, kereskedelmi vagy műszaki végzettség
- Német nyelvtudás
- Értékesítési és/vagy ügyfélszolgálati gyakorlat
- SAP, CRM ismeret
- Meglévő vállalati kapcsolatrendszer
- Pozícióhoz illeszkedő bérezés
-
Határozatlan idejű heti negyven órás munkaszerződés, 3 havi próbaidő kikötésével
-
Stabil munkáltatói háttér, korszerű informatikai környezet, hosszútávra szóló, kreatív munkavégzési lehetőség
-
Multinacionális kereskedelmi környezet, szakmai tréningek, jó hangulatú nemzetközi csapat
Kérjük, küldje el magyar és angol nyelvű szakmai önéletrajzát az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!