Stabil hátterű, nemzetközi projekteken dolgozó szolgáltató partnerünk keresi új kollégáját
 
SENIOR INCIDENS MANAGER
 
pozícióba.
 
Olyan szakembert keresünk, aki magabiztosan irányítja a kritikus helyzetek kezelését, különösen a komplex migrációs folyamatok során, és képes koordinálni a belső szakértők, külső partnerek és vezetőség közötti kommunikációt.
 
Ez a szerepkör kulcsfontosságú a kiemelt incidensek gyors és hatékony megoldásában, miközben lehetőséget kínál arra, hogy látható szakmai értéket teremts és stratégiai szerepet tölts be a szervezet életében.

Feladatok, felelősségek:
  • Kapcsolattartás a belső szakterületekkel és a külső partnerekkel, illetve a szolgáltatói szakértőkkel
  • Adminisztrációs feladatok végrehajtás
  • Migráció és auditok támogatása, belső folyamatok lekövetése
  • Incidensek hatás ellenőrzése
  • Szakértők bevonása és koordinálása (SWAT team)
  • Megoldói erőforrások (belső/külső) biztosítása
  • Ügyfél és belső kommunikáció, valamint szükséges eszkaláció kezelése
  • Intézkedések meghatároztatása, a végrehajtás irányítása és dokumentáltatása
  • Onsite / készenlét biztosítása (kiemelten migrációs mérföldköveknél)
  • Tudásmegosztás biztosítása
  • Kapcsolódó szolgáltatás menedzsment folyamatok használata
Munkaköri követelmények:
  • Informatikai vagy műszaki felsőfokú végzettség
  • ITIL ismeret
  • Hasonló területen szerzett, legalább 3 éves tapasztalat
  • Proaktív, kezdeményező személyiség, határozottság
  • Magas stressztűrő képesség
  • Kiváló problémamegoldó- és kommunikációs készség (vezetői / management kommunikációs tapasztalat)
  • Megbízhatóság, pontosság, precizitás
Előnyt jelent:
  • Banki tapasztalat
  • Release / Migrációs tapasztalat
  • IT szolgáltató központokban szerzett szakmai tapasztalat
  • IT üzemeltetési területen szerzett tapasztalati szempontok alapján
Munkavégzés helye:
  • Budapest, hibrid munkavégzés - heti 2-3 nap személyes jelenlét

Ha szeretnél kulcsszerepet játszani nemzetközi projektek sikerében, jelentkezz most, és lépj a következő szintre karrieredben!