Stabil hátterű, nemzetközi projekteken dolgozó szolgáltató partnerünk keresi új kollégáját
SENIOR INCIDENS MANAGER
pozícióba.
Olyan szakembert keresünk, aki magabiztosan irányítja a kritikus helyzetek kezelését, különösen a komplex migrációs folyamatok során, és képes koordinálni a belső szakértők, külső partnerek és vezetőség közötti kommunikációt.
Ez a szerepkör kulcsfontosságú a kiemelt incidensek gyors és hatékony megoldásában, miközben lehetőséget kínál arra, hogy látható szakmai értéket teremts és stratégiai szerepet tölts be a szervezet életében.
Feladatok, felelősségek:
- Kapcsolattartás a belső szakterületekkel és a külső partnerekkel, illetve a szolgáltatói szakértőkkel
- Adminisztrációs feladatok végrehajtás
- Migráció és auditok támogatása, belső folyamatok lekövetése
- Incidensek hatás ellenőrzése
- Szakértők bevonása és koordinálása (SWAT team)
- Megoldói erőforrások (belső/külső) biztosítása
- Ügyfél és belső kommunikáció, valamint szükséges eszkaláció kezelése
- Intézkedések meghatároztatása, a végrehajtás irányítása és dokumentáltatása
- Onsite / készenlét biztosítása (kiemelten migrációs mérföldköveknél)
- Tudásmegosztás biztosítása
- Kapcsolódó szolgáltatás menedzsment folyamatok használata
Munkaköri követelmények:
- Informatikai vagy műszaki felsőfokú végzettség
- ITIL ismeret
- Hasonló területen szerzett, legalább 3 éves tapasztalat
- Proaktív, kezdeményező személyiség, határozottság
- Magas stressztűrő képesség
- Kiváló problémamegoldó- és kommunikációs készség (vezetői / management kommunikációs tapasztalat)
- Megbízhatóság, pontosság, precizitás
Előnyt jelent:
- Banki tapasztalat
- Release / Migrációs tapasztalat
- IT szolgáltató központokban szerzett szakmai tapasztalat
- IT üzemeltetési területen szerzett tapasztalati szempontok alapján
Munkavégzés helye:
- Budapest, hibrid munkavégzés - heti 2-3 nap személyes jelenlét
Ha szeretnél kulcsszerepet játszani nemzetközi projektek sikerében, jelentkezz most, és lépj a következő szintre karrieredben!