Partnerünk egy nemzetközi hátterű, stabilan működő vállalat, amely egy speciális acél termékeket forgalmazó központ. Számos iparágban szolgál ki ügyfeleket, mint a repülőgépipar, az űrkutatás és az orvostudomány. Magyarországi leányvállalatuk modern irodai környezetben, kis, összetartó csapattal dolgozik, és most új kollégát keresnek
 
ÉRTÉKESÍTÉSI ASSZISZTENS
 
pozícióba.

Miben számítanak rád?
  • Értékesítő kollégák adminisztratív támogatása
  • Dokumentációk kitöltése, előkészítése a fuvarokhoz és a vámkezeléshez
  • Áruk nyomon követése és érkeztetése
  • Számlák kiállítása, rögzítése és továbbítása
  • Kapcsolattartás angol nyelven a külföldi és hazai partnerekkel, társosztályokkal
Mitől lehetsz a megfelelő jelölt?
  • Rendelkezel középfokú végzettséggel
  • Van legalább 1 év adminisztratív tapasztalatod irodai környezetben
  • Magabiztosan kommunikálsz angolul írásban és szóban
  • Jól kezeled az MS Office programokat (Word, Excel, Outlook)
  • Van B kategóriás jogosítványod és saját autód a bejáráshoz
Mit kínálnak cserébe?
  • Negyedéves teljesítmény alapú bónusz
  • Segítőkész, összetartó csapat
  • Ingyen kávé, üdítő, havi 1 alkalommal céges ebéd
  • Modern irodai környezet
Munkavégzés helye:
  • Szigetszentmiklós – Prologis Ipari Park
Munkaidő:
  • Hétfőtől péntekig, 8:00–17:00 (napi 8 óra, 1 óra ebédszünet, eseteként rugalmasan kezelve)

Ha szívesen dolgoznál egy modern, nemzetközi hátterű vállalatnál és motivál, hogy változatos adminisztratív feladatokat láss el, akkor várjuk jelentkezésedet MAGYAR és ANGOL nyelvű önéletrajzoddal a „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!